ehrnst Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Har du delenummer på erstatningsslangen? Keen på å kvitte meg med min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 På den "catchbeholderen? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Tja, noen e30 kom uten begge to, det vet jeg, for sjekka opp når min begynte å lekke (trykk utjevneren, eller akumulator om du vil- ligner på btr). Oppfører seg helt normalt uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Har du fjerna begge? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 på min var det kun den akumulatoren, den som ligner på btr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Å du har fjerna dn? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 riktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Bilen virker helt topp med ny kam og pumpe:-) ett bilde fra vi var på vei til fam bursdag i går:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 ser ut som du har lagt bra med arbeid ned i denne e30. ser jo nydelig ut ! og bare bra at du fortsetter og oppdatere selv om folk ikke alltid legger igjen så mye komentarer, det bare gleder sånne dimlinger som meg som gjerne blar gjennom 20 siden på en engang skal følge med videre her. ps: så jo ikke så dom ut den e34en heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Tusen takk for det mege:-), har blitt sjukt mange timer på den bilen, å flere blir det!. Har habdla by e34 nå siden savnet bøei for stort etter jeg solgte den du har nå! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Har og skjedd litt me 30'n henta den oss lakkereren forrige uke:-).. så nå er alle lister på plass og kanalene har blitt slipa og tatt body på.. Noen bilder fra jeg var på jobb og vaska litt i dag:-) M tech1 fangerenne er oss lakerer enda og blir lakka:-) Bakplata skal og taes skikkelig i vinter! Har mange planer for bilen i vinter!) Mvh Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Veldig fin e30 du har.Fin look og.Er morro å se folk som passer på disse klassikerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Tusen takk for det mege:-), har blitt sjukt mange timer på den bilen, å flere blir det! . Har habdla by e34 nå siden savnet bøei for stort etter jeg solgte den du har nå! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 hvilken e34 ente du opp med denne gangen då? og korti blir det pustehjelp på e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Veldig fin e30 du har.Fin look og.Er morro å se folk som passer på disse klassikerene.Tusen takk:-), koselig og høre att noe liker det jeg driver med! utrolig fin bilen din og:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 hvilken e34 ente du opp med denne gangen då? og korti blir det pustehjelp på e30'n Ble ny 525tds gitt:-))Nja si det, får se va vinteren bringer:-) Kan hende det blir s38b38 sugemottor i første omgang og bare:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå