mege34 Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Ble ny 525tds gitt:-)) Nja si det, får se va vinteren bringer:-) Kan hende det blir s38b38 sugemottor i første omgang og bare:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 er jo ikke feil med S motor heller få ut noe bilder av nye gliset og då, kan jo stå ved siden av e30 så den og kommer med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Nei s mottor er fint:-), skal ta å legge ut noen jeg:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Ett lite klipp fra sommeren, savner lyden av m20'n nå ikke så heftige kjøringa men:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 mege34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 De veiene var kjente ja . Så jo ut som du fikk lagt fra deg nok hilsninger Tenker egentlig aldri over det,men 6er svevet til Bmw er nydelig:).Der er få lyder som kan måle seg med det.Hvordan går det med e34 prosjektet da Tommy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Ja fikk a lagt litt lakris:-), er nydelig lyd, er veldig gornøyd med lyden i min"-).. Står litt stille nå, har bestilt litt pakkninger til pumpa og fått tak i ei delepumpe fra m51 som jeg skal ha noe småtteri fra.. lurer og på å prlve å bytte ellement skjøl men skal prøve meg litt på dwmontering og montering av delepumpa først:-).. venter og på flenser fra laser skjæring:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Ja fikk a lagt litt lakris:-), er nydelig lyd, er veldig gornøyd med lyden i min"-).. Står litt stille nå, har bestilt litt pakkninger til pumpa og fått tak i ei delepumpe fra m51 som jeg skal ha noe småtteri fra.. lurer og på å prlve å bytte ellement skjøl men skal prøve meg litt på dwmontering og montering av delepumpa først:-).. venter og på flenser fra laser skjæring:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ja lyden er super.. Når enn snakker om lyd,var en bekjent som hadde samme motor i sin e30 som du har.Han hadde Hartge grenrør og rustrfritt 2,5 Ferrita hele veien.Gode gud du uallmektige sier jeg...... Du må legge ut mer ibfo etthvert som du holder på med dieselen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 rå lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Eneste som har skjedd her i det siste er dette: Kommer en og henter mottoren i morra:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ser bra ut! Funnet ut noe mer med hvilket maskineri som skal i den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Er vell fare for det blir m20b25 med fullsmidd innmat osv:-).. og stor turbo! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Er vell fare for det blir m20b25 med fullsmidd innmat osv:-).. og stor turbo! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drevi Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Har lest gjennom tråden din og må si at jeg syns du har gjort en super bra jobb, den E30 din er bare helt RÅ Hvilken motor blir det nå? Jeg stemmer for S38 Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 følger med ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 M20 er ein god motor men utdatert, anbefaler nyere som for.eks m50. Billige å bygge Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Kommer snart en update her!dårlig bilde men blokk med pianotråd mottoren er nå u deler og alt skal shinast! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå