Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Hahaha ler så jeg griner. Denne må dere høre, folkens. "OK, it's on! I put it in Race mode, and i hit the car behind me" :lol:

Morsomt å se at du bruker bilen litt og, jeg skulle ønske jeg hadde manuelt gir, er ganske så mye snø her om dagen. Men ikke mye moro med automat på en ix desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tenker på samme prisen som Torbfer nevner her. Men samtidig er det utrolig vanskelig å selge ix da alt for få har peiling på hva x'en innebærer, og da "ser" de bare en svindyr E34. Så å legge den ut litt for billig for din egen smak, og be om bud, er nok ikke dumt. Markedet er i bånn og som sagt, og det virker som folk lar seg skremme av ix, da de som vil ha 4x4 stort sett velger Audi Quattro fordi det "vet folk hva er". Nisser sier jeg :P Men du må ihvertfall ha lykke til med salg, er det noen ix som burde være lettsolgt så er det din. Og E61 er ikke noe dumt valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok ikkje de hjelpe å legge den for 30 å sei at dei får komme med bud. Legger du den ut for 30 så kommer folk med bud under 30. Eg trur du skal klare å få 45.000kr for den, det er jo en 525IX og det er mangen som vett at det er 4*4. Fine E34 520 ligger jo opp mot samme pris å denne bilen her er i veldig god stand i forhold til mangen andre som ligger ute for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...