Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Meget interessant å lese, skal til med akkurat samme service på min nå :) Har fått en liten bankelyd, litt svetting rundt topp pakkningen samt at den lugger litt av og til ved gaspådrag på kald motor. Da byttes toppakningen, veivhus ventilasjon og alt av vakum og innsugs slanger :)

Godt å høre at de hjalp for din del, var det vanskelig å fjerne topplokket? Tror uansett jeg setter bort akkurat den jobben ;)

Skrevet (endret)
On 16.4.2014 at 18.43, Fredrik 90 skrev:

Meget interessant å lese, skal til med akkurat samme service på min nå :) Har fått en liten bankelyd, litt svetting rundt topp pakkningen samt at den lugger litt av og til ved gaspådrag på kald motor. Da byttes toppakningen, veivhus ventilasjon og alt av vakum og innsugs slanger :)

Godt å høre at de hjalp for din del, var det vanskelig å fjerne topplokket? Tror uansett jeg setter bort akkurat den jobben ;)

Endret av BMW525ix
Skrevet

Takk for svar, måtte bare spørre ;) Det er artig å gjøre løpende vedlikehold på disse bilene, det er forholdsvis enkelt å gjøre selv, ikke så dyrt og resultatene blir veldig bra :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ny oppgradering til bilen på vei i posten! ;) "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt"

Takk til torbfer for hjelp med ordren :)

Hvordan oppgraderinger da? :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Du får legge ut lydklipp av hvordan det blir :D er det bare bakpotta eller blir det fult med grenrør osv? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...