thbrekke Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Flate, så deilig. Jeg vil ha denne bilen! Sikkert til salgs for rett pris, blir snart skolegutt han 525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Dette var en flott e34, første som passet med klare baklykter og, hehe. Tommelen opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Skulle fått byttet gassdempere på glassruta på bakluka, men sjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Noen som vet hvordan det gjøres? Må en skru ned taktreff for å komme til? jeg har skifta bakrute demperene på min bil, du må skru fra hverandre glasset og festene, skal finne en link til noe bilder du trenger iallefall en lang flat skrutrekker! tok lang tid men du trenger ikke røre taktrekket, du kommer ikke inn den veien heller. link: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=873806 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 (endret) M|Fjeld said: Dette var en flott e34, første som passet med klare baklykter og, hehe. Tommelen opp! Takker for det! crabfish190 said: BMW525ix said: Skulle fått byttet gassdempere på glassruta på bakluka, men sjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Noen som vet hvordan det gjøres? Må en skru ned taktreff for å komme til? jeg har skifta bakrute demperene på min bil, du må skru fra hverandre glasset og festene, skal finne en link til noe bilder du trenger iallefall en lang flat skrutrekker! tok lang tid men du trenger ikke røre taktrekket, du kommer ikke inn den veien heller. link: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=873806 Se der ja, kjempegreier Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 har akkurat samme baklykter på min sedan, syntes det ser jalla ut jeg men smaken er som baken Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikMoi Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Nydelig bil du har fått deg! Gleder meg til å se mer bilder! Liker at du har fått tak i den typen med den kombinasjonen motor og gir! Hvor mye måtte du legge ut for BBS felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 ja må Sladda når de e snø, går Jaffal kje uten! fuck fakes Wheels vettu brekken............ Kosa deg på sjøen i alt for mangen veker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ja det er viktig å ha alt på plass Begynner å bli veldig fin bilen din nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 hvor fant du skvettlapper?? har leita godt etter det! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå