Joatle Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Ser absolutt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Pent Mr. men må si det er idiotisk å legge om så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar.Fosse Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 kul cd spiller du har da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Han måtte ta bilen inn på verkstedet mitt, får at sommarskono sko få kjenna på varme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Jeg burde vite dette etter å ha vært medlem så lenge... men hva heter felgene? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar.Fosse Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hei folkens Angående felgene har jo disse utseende som BBS RS, men dette er jo dog ikke originale BBS felger... Desverre er det utenfor min rekkevidde med tanke på pris! Men tror disse er av merket ESM om jeg ikke husker heeeelt feil... Men er fornøyd med hvordan de kler bilen, hadde selvfølgelig vært mer "stas" med originalfelger, men er godt fornøyd med disse uansett! Får ikke såå vondt i sjela om jeg skulle komme borti en kant å to er jo tross alt en bil som brukes daglig når jeg er hjemme, hehe Ellers kan jeg informere om at brefront panser + grillramme er levert på lakkering før jeg reiste på jobb, så da blir det montering når jeg kommer hjem! Blir stas! fort gjort å komma borti ein kant å to og, elle nåken meter me rekkverk hehe blir meeeget oppegående me breifront da vil nok se greit grom ut då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Blir prikken over i'en med bredfront, mangler kun senk da K-sport coilovers fra E39 passer rett på, bare ved å bruke opp igjen de originale tårnlagrene bak. Han som har hatt det i E34-gruppa på facebook hadde det slik i 5 år til han solgte bilen, uten noe merkbar slitasje på drivknuter Hadde bare strukket mansjettene et hakk lenger inn på drivakslingene fremme. Får det ikke godkjent da, men er jo fort gjort å bytte dempere med fjærer på ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Blir prikken over i'en med bredfront, mangler kun senk da K-sport coilovers fra E39 passer rett på, bare ved å bruke opp igjen de originale tårnlagrene bak. Han som har hatt det i E34-gruppa på facebook hadde det slik i 5 år til han solgte bilen, uten noe merkbar slitasje på drivknuter Hadde bare strukket mansjettene et hakk lenger inn på drivakslingene fremme. Får det ikke godkjent da, men er jo fort gjort å bytte dempere med fjærer på ix Uten merkbar slitasje ? Eg vil tru det blir ganske så merkbar slitasje viss du gjør dette. Bedre å holde den orginal, er ikkje mangen ix er så er så fine igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 (endret) Custom said: Blir prikken over i'en med bredfront, mangler kun senk da K-sport coilovers fra E39 passer rett på, bare ved å bruke opp igjen de originale tårnlagrene bak. Han som har hatt det i E34-gruppa på facebook hadde det slik i 5 år til han solgte bilen, uten noe merkbar slitasje på drivknuter Hadde bare strukket mansjettene et hakk lenger inn på drivakslingene fremme. Får det ikke godkjent da, men er jo fort gjort å bytte dempere med fjærer på ix . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Var fint å se at du beholdt godbilen. Utrolig fin bil. Savner e34en min selv om den var et vrak. De har så mye sjarm. Ta godt vare på den da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå