tommybf Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Heisann! Lurer på va den svidde lukta som kommer av bilen etter en kjøretur? slakker ned i parkerings fart så kommer lukta sigene inn, på langtur forsterkes itensiteten. noen som har noe peiling på va det kan komme av? takk på forhånd!
Magnus M Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Defekt toppdekselpakning, så det renner olje ned på eksosmanifoilen? Ikke et helt ukjent fenomen på M54 ihvertfall.
FredrikWake Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Er dette vanskelig å bytte selv? Har samme problemet
ls44mm Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Nei, ikke nødvendighvis... Tror jeg og en til brukte 4 timer ink service og pussing/vasking av topdeksel. Så er ikke stor jobb nødvendigvis, bare vit hva du skal skru. PS. Litt trangt på den ene bolten nærmest torpedoveggen... PPS. Jeg la ut få dårlige bilder på min prosjekt tråd, kan se det så gir det deg noen idéer hvor mye jobb det er. Gjelder m54b30.
tommybf Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Har en som skal skifte topdekselpakning og noen slanger, så blir vell ikke å skru så mye selv:) men takk alikavell
CrZyWiz Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Toppdekselet er jo veldig fort gjort og demontere, kan ikke skjønne at man bruker mer en maks 2 timer totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå