m0lliz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Hva vil rotrex si? kompressoren heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Hva vil rotrex si? kompressoren heter det åååja Da lærte jeg noe nytt i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Hva vil rotrex si? kompressoren heter det åååja Da lærte jeg noe nytt i dag og Lærer så lenge man lever:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Skal prøve og få knipsa flere bilder i dag:) ble knallvær i Trondheim ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 da kom det et bilde i dagslys omsider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Skal prøve og få knipsa flere bilder i dag:) ble knallvær i Trondheim ! Som er dessverre ikke så ofte her Bildet ble btw rått. Hvor har du knipset det? Og btw(2) fortsatt har ikke sett denne perlen i byen Kanskje vi kjører på forskjellige tidspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Skal prøve og få knipsa flere bilder i dag:) ble knallvær i Trondheim ! Som er dessverre ikke så ofte her Bildet ble btw rått. Hvor har du knipset det? Og btw(2) fortsatt har ikke sett denne perlen i byen Kanskje vi kjører på forskjellige tidspunkter er jo ofte ute og reser når det er tørt på veiene:) skal på biltreff på melhustorget i morgen da! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Zatan, er dette den orginale gulfargen til BMW eller noe lignandes? Voldsomt rå bil, du får stille den ut på Melhustorget i morra ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Grattis med råå M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Zatan, er dette den orginale gulfargen til BMW eller noe lignandes?Voldsomt rå bil, du får stille den ut på Melhustorget i morra ^^ Hehe:D det er orginalfargen ja:) ble litt sen til treffet.. Men jeg fikk stukket innom:D tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Grattis med råå M3 Tusen takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 weee da er det en stund siden jeg har kommet med en update! Den gode nyheten er at jeg har fått på nye hjul! Den ikke fullt så gode nyheten er at jeg må selge bilen da jeg "smalj kjerringa på tjukken"...... Som da vil si at jeg må kvitte meg med drømmebilen for en litt mere familievennlig bil.. Si fra om noen har en feit e60, e90,e91,e92 eller e61 som vil bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Trist å høre :/ får håpe bilen får en ny eier som er like flink til å ta vare på bilen, og at dui får deg noe godt å cruise rundt i alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 va med å vente med stasjons vogna til det sjer et par ganger å du i tilleg har hund på lasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå