Henryk Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 skal vi prøve og få til et treff i Halden? I festiningen! er jo perfekt Forslag til når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Vel problemet med festningen er jo at Allsang opptar alt der oppe fra siste Onsdag i Juni. Så enten må det bli i august ( etter Grenserittet - amcar treffet osv ) Eller FØR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Foreslår vi har det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Jeg stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Foreslår vi har det før Det hadde vært det beste. Har du noen kontakter på festningen? Må jo få fastsatt en dato om det skal bli noe av:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Kommer en tur jeg også om det ikke kolliderer med jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Jeg kommer nok å =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Jeg kommer nok å =) Bra du lever opp til kallenavnet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Virker som det er litt interesse i allefall, hvis det blir på festningen i Halden blir det jo kun for å parkere og titte litt på bilene / snakke. Er jo ikke noen muligheter for banekjøring der akkuratt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jt525 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Blir til a ? henger med jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Kunne jo gått an å lagt opp en cruise runde som ender opp en plass hvor man kan ta en is / kaffe og glane på bilene og juge litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Jeg stemmer for Mosseporten. Da har alle muligheten til å komme uten å ha så lang vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Sett en dato - ill be there. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Hva med lørdag 26 Mai? Burde være god tid slik at folk får med seg treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Eg e med Hva med lørdag 26 Mai? Burde være god tid slik at folk får med seg treffet. Evt søndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå