Ivan T Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Er det noe som kan behandles med kjærlighet eller må jeg bare kjøpe nye ? Noen som opplever det samme på nyere modeler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Ser ut som jeg er aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 På E60 er det noen som legger inn silica gel poser i lykta. De tar til seg fuktigheten og må byttes når de mister evnen til å ta opp fuktighet. Driver med dette selv nå, men vet ikke om dette lar seg gjøre på E92 lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Hvem kjøper du de posene fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Har alt skiftet to lykter på E87'en de 2.5 årene jeg har hatt den. Sistemann som så på det, Sekkingstad Bilteknikk på Sotra, forklarte at problemet ikke er at lyktene lekker, men at de er alt for tette. Løsning: På finværsdager kjører du med dekslene åpen bakpå lyktene for å lufte ut. Ellers kan du jo prøve silica. Jeg for min del, har ikke hatt problemer siden jeg begynte å lufte de med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Finværsdager i Bergen skal man lenge lete etter )))) Takk for tipsene, skal forsøke begge deller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Du kan begynne med å sjekke om de små plastlokkene oppå lyktene sitter som de skal, og at pakningen der er i bra stand/ikke gjennombløt. Det skal en del nedbør til før jeg får antydning til dugg hos meg, og det forsvinner fort igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Fungerer utmerket hos med med silica gel poser. Les mine inlegg her: viewtopic.php?f=1&t=203971&hilit=silica+gel Gejlder jo E60 da, men BMW sliter med dugg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå