joachim sørlie Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Når jeg har fylt den gamle 99 racing bensinen har jeg syntes bilen ikke er helt lik som når den går på 98 oktan, er litt forskjell.. Gud vet hvorfor men! Også litt innterisert i det nye systemet dems, så følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Bensin biler kan kjøre med E85 som har 104oktan og bra på alle måter De KAN, men ikke sånn helt uten videre bare. E85 krever fetere blandingsforhold, man kan også kjøre med kvassere tenning pga høyere bankefasthet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 jeg har kjøpt kitt for par lappen og funker knall! kjenner mange andre som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Fyllte nye dieselen til Shell på bruksmerca her om dagen, med 470 000km på tellern skulle man tro det hadde noe for seg. Ingen umiddelbar forskjell Skulle nesten bremsa bilen i benk og sjekka forskjellen den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Fylte med Dieslen ida, merka ikke noe i det hele tatt, sikkert bare bull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Fylte på min 320i, fikk plutselig M3 og lå sidelengs overalt som på reklamen. Sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Fylte på min 320i, fikk plutselig M3 og lå sidelengs overalt som på reklamen. Sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Fylte nye 99 her om dagen.. Virker som forbruket datt fra 1,13 til 1,05 i forhold til bruk av 98.. Synes dette er en overaskende stor forskjell så skal sjekke dette litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Fylte på min 320i, fikk plutselig M3 og lå sidelengs overalt som på reklamen. Sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Nå må dere slutte, dette er bare svada. Iflg Shell så vil man kunne merke forskjell etter å ha kjørt 240 mil med denne trylledrikken (fordi man ikke husker hvordan bilen gikk for 240 mil siden) , har lest tester der testobjektene (både nye og gamle biler) ikke merket noen som helst forskjell, vil noen kjøpe vann fra ungdomskilden av meg ? hvis du drikker 1000 liter av dette vannet så vil du føle deg yngre, koster bare en krone literen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 V-Power Nitro+ renser injektorene i motoren, og allerede etter 240 mil, kan vi se betydelig forbedringer i motorene. Kjøp en flaske dyserens og få samme resultat. Norge er det eneste land i verden som får dette superdrivstoffet, hvorfor det ? Jo fordi Norge har verdens høyeste avgift og vi er alt for dumme til å si ifra at nok er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 vi er ordentlig brain dead er bom rett utafor huset, paserte 3 ganger det vil si jeg betalte 90kr bare i bom får å kjøre på dritteset vei i verden. bor i oslo og må betale fuckings bom for det , hadde vert mer logisk hvis det var på grensa til oslo og ikke I oslo. ingen av oss sier noe, det enste jeg hører er VI LEVER BEDRE ENN FOLK I AFRIKA verdens rikeste land som skal bli konkurert med Afrika...hehehe Og drita lei av orde MILJØ. og folk går med på det tåplige spill. Amerika er freds politi( har mest krimnalitet i verden per min). Og norge er KLIMA politi( hvor landets befolknig er ikke mer enn en promille på verdens base) som skal rense miljø i hele global...snart får hvert nyfødt måler i ræva hvor på sluten av år du betale for all fårurensning litt lettet....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 vi er ordentlig brain dead er bom rett utafor huset, paserte 3 ganger det vil si jeg betalte 90kr bare i bom får å kjøre på dritteset vei i verden. bor i oslo og må betale fuckings bom for det , hadde vert mer logisk hvis det var på grensa til oslo og ikke I oslo.ingen av oss sier noe, det enste jeg hører er VI LEVER BEDRE ENN FOLK I AFRIKA verdens rikeste land som skal bli konkurert med Afrika...hehehe Og drita lei av orde MILJØ. og folk går med på det tåplige spill. Amerika er freds politi( har mest krimnalitet i verden per min). Og norge er KLIMA politi( hvor landets befolknig er ikke mer enn en promille på verdens base) som skal rense miljø i hele global...snart får hvert nyfødt måler i ræva hvor på sluten av år du betale for all fårurensning litt lettet....... Det du mener er at det ikke var mye forskjell på det nye drivstoffet fra Shell eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 sikkert litt forskjell men ikke så mye som de på står. men en ting at shell har best kvalitet på sin diesel forhold til statoil,esso....,osv. Har kjørt Taxi i 5år og fylte drivstoff hver dag og merket at med shell sin går diesel traktorer litt(ikke noe du merker med engang) bedre og fikk mer kilometer. (biler som jeg har kjørt minst 15k km hver... e60 520D E39 525D og 530D, MB 220cdi 270cdi 280cdi, volvo xc90,v70. på alle de biler virket shell sin diesel bedre, og mange andre kolega også mente det og fikk vite av dem at 5år før det var statoil sin mye bedre. Nå er det 2,5år siden jeg har kjørt taxi eller fylt diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Om man mener "dyserens" på diesler er en bra ting som fungerer, kan man like gjeren omfavne dette nye drivstoffet. Det er fint om det er mindre urenheter, da har det muligens noe for seg, mne det er jo "Racing diesel" som de selger i tyskland som vi gjerne skulle hatt. Og hvorfor får man fremdeles ingen info om cetan? antar det er fordi dette nye rælet kun "renser litt bedre" og ellers er samme suppa. Ja til racing dieselen, eller annet ordentlig stoff til de kjære dieslene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå