Vax Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Jeg står mellom følgende lakkfarger ved bestilling av ny F20 1-serie med M sport: - Sapphire black metallic - Mineral grey metallic - Estoril blue metallic Estoril blue er fin, men hvordan vil det være å selge en slik en om 3-5 år? Uten at det skal bety alt, så mistenker jeg at svart eller grå er mer salgbar, og dermed et mer økonomisk valg, men kanskje jeg tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Ville gått for Estoril:) Markedet for den er nok mindre men hvis jeg skulle kjøpt en brukt ville jeg hatt den fargen og da hatt færre å velge mellom, så da hadde jeg betalt litt mer for å få det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hvis du bare skal tenke økonomi tror jeg Toyota har noen fine biler. Neida, jeg forstår godt hva du mener, men jeg har fått inntrykk av at jo mindre bilen er, jo lettere er den å selge med en "sprek" farge, da disse gjerne har litt yngre kjøpere. En knall rød 1-serie vil nok være en god del mer lettsolgt enn min røde 5-serie f.eks. Når det er sagt tviler jeg på at det vil være noen prisforskjell her, men du må muligens være bittelitt mer tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Estoril Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hadde jeg noen gang skulle kjøpt meg nybil, hadde jeg aldri tenkt på om nestemann vil like den. Bestill med den fargen DU liker, så blir du mer fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Utvilsomt Estoril Blau, den løfter bilen flere hakk i positiv retning fremfor de to andre "fargene" du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hadde jeg noen gang skulle kjøpt meg nybil, hadde jeg aldri tenkt på om nestemann vil like den. Bestill med den fargen DU liker, så blir du mer fornøyd med kjøpet Veldig enig med denne Forøvrig så er det absolutt ikke feil med en litt påkostet bimmer i estoril blå.Lykke til med valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Jeg selv leter etter blå BMW på nettet når jeg kikker, synes grå, sort og hvitt er kjedelig! Mao, gå for estoril blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Estoril-blå, uten tvil! Har elsket den fargen siden den kom på e36 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Utav de tre alternativene så er det vel bare Estoril-blå som er "farge"! Lett valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Gå for Estoril, en deilig farge som vil være populær på bruktmarkedet. Liker også godt mineral grey, den ser forbasket bra ut i solskinnet. Svart passer alltid og er en veldig "safe" farge, men et helvete å holde rent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vax Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Takk for svar! Har litt tid til å beslutte dette endelig, men Estoril er nok mest nærliggende nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 hva ble det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Skulle jeg kjøpt helt ny bil vikke jeg vagt ut den fargen JEG likte best og gitt F i hva andre måtte mene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå