Gå til innhold

Hvilken lakkfarge på ny F20 1-serie M sport?

Vax
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg står mellom følgende lakkfarger ved bestilling av ny F20 1-serie med M sport:

- Sapphire black metallic

- Mineral grey metallic

- Estoril blue metallic

Estoril blue er fin, men hvordan vil det være å selge en slik en om 3-5 år? Uten at det skal bety alt, så mistenker jeg at svart eller grå er mer salgbar, og dermed et mer økonomisk valg, men kanskje jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare skal tenke økonomi tror jeg Toyota har noen fine biler. :)

Neida, jeg forstår godt hva du mener, men jeg har fått inntrykk av at jo mindre bilen er, jo lettere er den å selge med en "sprek" farge, da disse gjerne har litt yngre kjøpere. En knall rød 1-serie vil nok være en god del mer lettsolgt enn min røde 5-serie f.eks. Når det er sagt tviler jeg på at det vil være noen prisforskjell her, men du må muligens være bittelitt mer tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg noen gang skulle kjøpt meg nybil, hadde jeg aldri tenkt på om nestemann vil like den. Bestill med den fargen DU liker, så blir du mer fornøyd med kjøpet ;)

Veldig enig med denne :D Forøvrig så er det absolutt ikke feil med en litt påkostet bimmer i estoril blå.Lykke til med valget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Estoril, en deilig farge som vil være populær på bruktmarkedet.

Liker også godt mineral grey, den ser forbasket bra ut i solskinnet.

Svart passer alltid og er en veldig "safe" farge, men et helvete å holde rent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...