Gå til innhold

Vegardb17's E34 520i, *Nye Hella DE, M5 interiør*

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, vet ikke helt, men synes det her er ganske tøft! men er litt i tvil om det er for harry? Hva tror dere? den ser egentlig ganske høy ut på bildet der mye pga manglende spacing foran, men kommer på en 30mm spacer ganske snart.

20120519_1133323.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hjullagrene må skiftes uansett pga at jeg har hjullager med 97mm abs krans på 83mm fjærben, men synes jeg må ha spacere foran. er jævlig stiv foran, ser jo så forbanna rått ut når hjula sleiker hjulbua :) bak må jeg vel ha 15mm omtrent, må også valse inn kanten, men skal ikke presse ut skjermen nei :) har også camberplater så jeg kan få mere camber så hjula kommer lengre ifra hjulbua

kjenner at jeg må ha et grovere stabstag og fjærbenstag! mangler litt stivhet når det går fort i S-svinger :) Noen som vet om M5 stabstag passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen elendige bilder med skitten bil, men har skrudd den ned enda mere :) Ble litt misfornøyd da pga at den ble en halv cm for lav på høyre bak, og en halv cm for høy høyre fremme :( Subba som faen på høyresida bak så må valse litt :)

20120528_024342.jpg

20120528_024106.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner at jeg må ha et grovere stabstag og fjærbenstag! mangler litt stivhet når det går fort i S-svinger :) Noen som vet om M5 stabstag passer?

Ja, M5 stabstag passer rett på, du trenger bare nye foringer da de jo er tykkere samt

at jeg annbefaler å bytte lenkearmene samtidig da disse også slites og blir slarkete.

Jeg har pent brukte M5 stabstag som gir deg en god oppgradering for pengene.

Forran går du da fra 23 til 25mm og bak går du fra 15 til 18mm.

Se salgstråden min : viewtopic.php?f=14&t=199938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

superturbodiesel, det er ikke mye som skal spaces, Skal valse inn kanten så mye som jeg får til uten å presse ut selve skjermen så blir det å space slik at felgen står helt i flush med kanten,

Men fikk polert noe grundig i helga, hjalp noe helt sykt! hadde mange stygge "flekklakk" flekker som forrige eier hadde tabbet seg ut med, så mye våtsliping av det + diverse grove riper men fikk vekk alt, kun 2 flekker igjen der jeg slipte gjennom lakken pga det manglet lakk der før den var flekket sikkert, var stooore flekker! fikk vekk omtrent alt av swirls og brukte Meguiars Yellow tech wax #26 tilslutt, brukte 3M FCP OG EFC til rubbing og Krauss DA

Fangere blir nok lakkert opp igjen etter ferien. Enda verre bak!
20120602_185332.jpg

venter også på litt gromdeler også, M5 stabstag og M5 styresnekke incoming, skal bli digg å få vekk dødgangen i styringa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er vel samme fjærben foran, bak er det vel lik oppbygging men du får vel sikkert. Leveringstida var vel ca 2-3 uker, husk at det tar sikkert 3-4 dager kun å føre over penger pga jeg måtte betale med nettbank og ikke på nettsida, BC Racing coilovere finner du heller ikke på nettsiden, måtte sende mail til de.

Kan neesten garantere deg at du finner ingen billigere og enklere måte å få på coilovere på E34. Ferdig sveisa til kun 7700kr inkl frakt hjem til døra :)

Send mail til janis@adparts.lv ekstremt kjapp og svare og goood service, svarer på 5 min sålenge klokka er mellom 9 og 5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...