Sund.M3 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 dette kan bli bra! rå felger å bra planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Ble bra med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 hmm, vet ikke helt, men synes det her er ganske tøft! men er litt i tvil om det er for harry? Hva tror dere? den ser egentlig ganske høy ut på bildet der mye pga manglende spacing foran, men kommer på en 30mm spacer ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Ble tøft det, men synes du skal droppe spacere foran! Er ikke fint med spacere foran, i tillegg får du ikke senke like mye og det vil slite mer på hjullagre osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 hehe, hjullagrene må skiftes uansett pga at jeg har hjullager med 97mm abs krans på 83mm fjærben, men synes jeg må ha spacere foran. er jævlig stiv foran, ser jo så forbanna rått ut når hjula sleiker hjulbua bak må jeg vel ha 15mm omtrent, må også valse inn kanten, men skal ikke presse ut skjermen nei har også camberplater så jeg kan få mere camber så hjula kommer lengre ifra hjulbua kjenner at jeg må ha et grovere stabstag og fjærbenstag! mangler litt stivhet når det går fort i S-svinger Noen som vet om M5 stabstag passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen elendige bilder med skitten bil, men har skrudd den ned enda mere Ble litt misfornøyd da pga at den ble en halv cm for lav på høyre bak, og en halv cm for høy høyre fremme Subba som faen på høyresida bak så må valse litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 kjenner at jeg må ha et grovere stabstag og fjærbenstag! mangler litt stivhet når det går fort i S-svinger Noen som vet om M5 stabstag passer? Ja, M5 stabstag passer rett på, du trenger bare nye foringer da de jo er tykkere samt at jeg annbefaler å bytte lenkearmene samtidig da disse også slites og blir slarkete. Jeg har pent brukte M5 stabstag som gir deg en god oppgradering for pengene. Forran går du da fra 23 til 25mm og bak går du fra 15 til 18mm. Se salgstråden min : viewtopic.php?f=14&t=199938 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Pen bil du har, ikke veldig ulik min Liker felgene dine og tror det kan bli bra med spacere, felgene forsvinner litt under bilen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Nydelig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 superturbodiesel, det er ikke mye som skal spaces, Skal valse inn kanten så mye som jeg får til uten å presse ut selve skjermen så blir det å space slik at felgen står helt i flush med kanten,Men fikk polert noe grundig i helga, hjalp noe helt sykt! hadde mange stygge "flekklakk" flekker som forrige eier hadde tabbet seg ut med, så mye våtsliping av det + diverse grove riper men fikk vekk alt, kun 2 flekker igjen der jeg slipte gjennom lakken pga det manglet lakk der før den var flekket sikkert, var stooore flekker! fikk vekk omtrent alt av swirls og brukte Meguiars Yellow tech wax #26 tilslutt, brukte 3M FCP OG EFC til rubbing og Krauss DAFangere blir nok lakkert opp igjen etter ferien. Enda verre bak!venter også på litt gromdeler også, M5 stabstag og M5 styresnekke incoming, skal bli digg å få vekk dødgangen i styringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 de coiloversane passa de også til touring? pris på de? hvor lang leveringstid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Er vel samme fjærben foran, bak er det vel lik oppbygging men du får vel sikkert. Leveringstida var vel ca 2-3 uker, husk at det tar sikkert 3-4 dager kun å føre over penger pga jeg måtte betale med nettbank og ikke på nettsida, BC Racing coilovere finner du heller ikke på nettsiden, måtte sende mail til de. Kan neesten garantere deg at du finner ingen billigere og enklere måte å få på coilovere på E34. Ferdig sveisa til kun 7700kr inkl frakt hjem til døra Send mail til janis@adparts.lv ekstremt kjapp og svare og goood service, svarer på 5 min sålenge klokka er mellom 9 og 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Er de tuv godkjente? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå