Vegardb17 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Har denne doningen stående, om noen vil kjøpe den når jeg blir ferdig med den, skal plukke ut elvinduene, den store kjørecomputeren, fangerne, skjørta og kanskje diffen (sperre) Må på etterkontroll. Skal prøve å få tatt feila før eventuelt salg. Mangler bakre eksosanlegg Dårlig handbrekk på høyre side Bilen er ganske bra for rust, dørene er veldig fine, 1 bulk i bagasjelokk og 2 på panser takluke hvite blinklys M20B25 med kvasskam, chip og større dyser, litt rufsete på tomgang, men går veldig bra! Motor har gått 180000, karosseri har gått 437000 anthrazit interiør Er også en 1988 mod, så du slipper avgasskravene (turbo bygg??) Godkjent med 60/40 KAW og godkjent med 10x18 hjul i vognkort Det negative med bilen er at girkassa hyler i 1, men girer ganske lett og fint En del med elektriske feil, lamper som driver å slokner, sentrallåsen er litt kranglete Div deksler og småtteri som er ødelagt eller mangler så bilen er litt skrangekasse Slitt traversforing Tenkte meg en pris rundt 8-9k, kom med bud merk, fangerne følger ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Whoooooop! Skal betale coiloversane i kveld Noe nytt her? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Fått meg diffbrems Kooooser meg på vinterføre :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Liten update av hvordan den ser ut stort sett på vinterføre Savner høyden og sommerfelgene Har bestilt spacere fra parts and retards 30mm foran 20mm bak, gleder jeg som faaaen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Stilig E34 med flott interiør Hva slags diffbrems har du? Er det noe forskjell på turtall osv under vanlig kjøring. Lurer på å få fatt i en selv ser du men vet ikke hva jeg skal se etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Er 188 diff (liten E34 diff) med brems og 3.46 utveksling, litt tung for en 520. Har 60 i 1. og 100 2. og 150 i 3. 200 i 4. og mere enn det har jeg ikke prøvd Ble fortalt at det var 75% sperre, men har ingen garanti på det, tok den i fra den blå lenger opp. fungerer ganske bra, sperrer bra også, men er usikker på om det er så mye som 75% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Er 188 diff (liten E34 diff) med brems og 3.46 utveksling, litt tung for en 520. Har 60 i 1. og 100 2. og 150 i 3. 200 i 4. og mere enn det har jeg ikke prøvd Ble fortalt at det var 75% sperre, men har ingen garanti på det, tok den i fra den blå lenger opp. fungerer ganske bra, sperrer bra også, men er usikker på om det er så mye som 75% Takker for svar! Ble litt klokere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 KUUUL Bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hehe, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Yeeey, endelig fått meg spacere! ventet på pakka siden 20 desember! treig P&R skulle egentlig ha 20mm bak, men fikk 25mm pga feil men så d ikke før jeg prøvde og var endel mer enn jeg forventet, få høre med P&R og høre hva de vil gjøre med det. 30mm foran, satt som ett SKUDD! Bak igjen blir helt perfekt med 20mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Stance works så det skriker etter > sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 takktakk, er det jeg prøver å få til ja Så jævlig dumt p&r sendte feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Bilen din er som sagt hele grunnen til at jeg vil ha coils på Min. Det her ser jo kjempemessigmut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Fått slengt på rette spacere i begge ender og justert camber på max foran så nå er jeg meeeget fornøyd med vinterstuket, skal ta bilder når har vasket den senere idag Driver også å skal bygge om til el. vindu, men førerdørtrekket er nåkså dårlig stand, noen som har ett helskinn svart M5 dørtrekk i noenlunde stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Fått slengt på rette spacere i begge ender og justert camber på max foran så nå er jeg meeeget fornøyd med vinterstuket, skal ta bilder når har vasket den senere idag Driver også å skal bygge om til el. vindu, men førerdørtrekket er nåkså dårlig stand, noen som har ett helskinn svart M5 dørtrekk i noenlunde stand? Oooo c: gleder meg til bilder sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå