Mariuse34 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hei, er en liten suselyd under bilen. ca midt under bakdørene. Høres ut som en litt lekk støvsugerslange. hører det best på høyre side. Mine antagelser var enten eksosanlegg som lekker litt, eller noe med EDC bak. Har byttet begge luftbelger innenfor det siste året, men kanskje det kunne være kompressor? Tror mest det er eksos, men hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Har du sjekket om du mangler noen jekkepluggen under bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Burde det spille noen rolle på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 oi, jeg trodde du har suselyd mens du kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Regner med det ikke er den whine lyd fra bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Regner med det ikke er den whine lyd fra bensinpumpa? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Har du prøvd og ta ned vindu litt, kan rett og slett være lufta fra vifte apperate som har funnet seg nye veier og gå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Hvordan er nevnte Whinelyd fra bensinpumpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Hm... Vanskelig å forklare, men det er som en suse/pipe lyd fra ei pumpe... På merca hørtes den ut som punkterte dekk, men på 530'n høres den faktisk ut som skikkelig bensin pumpe. Som sagt, jævlig vanskelig å forklare hvordan en lyd høres ut på tastaturet men kanskje noe i den duren... Klart, 044 er heavy pumpe og den er installert ute, men det er ihvertfall sånn någenlunde whine på den... På bilen min hører jeg den godt hvis jeg står ved høyre bak dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Så vidt jeg har skjønt så er det ganske easy peasy å bytte en sånn pumpe, men hva koster en grei en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Du lurte på hva suselyden var, og nå skal du bytte pumpe, hvorfor? Er din deffekt? Det er ikke noe gærnt i at du hører den altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Da så da lar jeg den være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Ja min og suser, ofte mer en andre ganger og, men skal vist være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Du bør prøve å bytte bensinfilter først. Kanskje suselyden gir seg litt. Hvertfall så jobber bensinpumpa lettere da. Delvis tett bensinfilter har tatt knekken på mang en bensinpumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Hvor sitter filteret? DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå