Gå til innhold

Hva syns dere der ute om denne fargen?

bmwJon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. skal lakke opp igjen bilen min. orginalfargen er Samoablau-metalic, men den er blitt omlakkert av noen grauthuer som har blanda feil, tidligere før jeg kjøpte den, derfor så har jeg ikke fargekoden på nåværende farge.

Men spørsmålet mitt er, hva syns dere om samoablau-metalic 295-4?

noen som har bilen sin i den fargen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig farge, har en kompis som hadde en 328i coupe med denne fargen, var veldig fin :) En tanke mørkere enn min farge (280 Gletcherblau, som forøvrig er et godt alternativ til Samoablau)

67jhtvezinhkwmqrvm7k.jpg

IMG_4272.jpg

lz5e1q6rdtxfnlojhcxl.jpg

Lykke til med fargevalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke helt å bestemme meg..er igrunn enig i at den er litt blass.

i noen vinkler og lyssettinger, ser den bra ut og i andre, ikke fullt så bra.

ser også på muligheten for å kanskje lakkere den i en annen blå farge, men det betyr også mer arbeid:/

f.eks: le mans blue, estoril blue eller noe slikt....ihvertfall noe mer blåfarge kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skikkelig fin farge det der altså, men har litt lyst på en blå farge..skal også gjøre alt selv, så vil ikke lage unødig mer styr, lakkmessig:-)

skal kun lakkere utvendig, dørterskler etc og motorrom, så om man skulle ta av en list eller noe en plass innvendig i senere framtid, så blir liksom fargeforskjellen endel større enn om det er en annen blåfarge...høres noe av det fornuftigt ut? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mauritius blau på e34`n min! er ganske sår sær farge egentlig, skifter mye med lyset ute :) men absolutt en farge jeg digger!! :D

ja, har tenkt litt på det der med at den skifter mye med lyset..men som du sier så er det en fin farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...