Gå til innhold

325 dA LCI m-sport Bilstein B14 - røde LM reps

Share

Anbefalte innlegg

da har jeg endelig fått skilta nybilen, en 325dA lci, godt utstyrt bil med bla. aktiv styring, navi/hifi pro, m-sport, skinn osv.

er ekstremt fornøyd med denne bilen og det blir nok gjort et par småting for å gjøre den enda bedre :)

har nå satt på 19" gs hypertrack felger, bilstein b14 kommer nok på om et par uker, svarte nyrer, kanskje en chip etterhvert :) har også fått gul lamin-x til den, men venter med å montere den til ihvertfall nyrene er bytta.

her er noen kjappe mobilbilder:

t8tcbp7ck14uvobsf7t3.jpg

kjaibudohr2a29ukgr3b.jpg

t3ts6afrbzj8jzoy16yw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med nydelig bil med flott motor :) LCI og M-sport er kjempe fint spør du meg, fin farge har du også. Ang chipp så har man Ess og Autopower, de har begge en stage en og to som gir henholdsvis ca 230 hk (500 nm) og 265-285 (560-600 nm). Jeg har selv ca 265 hk i min og synes det fungerer ypperlig, verd hver krone spør du meg :) Disse motoren går jo godt orginalt men jeg skal love deg at det trøkker bra med ekstra power, problemt er vel heller å få feste 8)

Er forøvrig bra du har det rette utstyret, det gjør mye på en slik bil som dette. Mitt største savn på min 325 er sportseter og M-sport :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil med flott motor :) LCI og M-sport er kjempe fint spør du meg, fin farge har du også. Ang chipp så har man Ess og Autopower, de har begge en stage en og to som gir henholdsvis ca 230 hk (500 nm) og 265-285 (560-600 nm). Jeg har selv ca 265 hk i min og synes det fungerer ypperlig, verd hver krone spør du meg :) Disse motoren går jo godt orginalt men jeg skal love deg at det trøkker bra med ekstra power, problemt er vel heller å få feste 8)

Er forøvrig bra du har det rette utstyret, det gjør mye på en slik bil som dette. Mitt største savn på min 325 er sportseter og M-sport :wink:

takktakk, er veldig fornøyd med fargen selv :)

tenker mye på å gå for ess steg 1, som gir 255 hk/550 nm. dette skal være helt trygt på automatkassa, steg 2 var visst litt i overkant. er sinnsykt fornøyd med motoren, fy fader så mye bedre den er enn n47d20 motoren jeg hadde i 320d'en, mye kjappere i respons og et helt annet drag og lydbilde :D

m-sport, navi og hifipro var klare krav fra min side, annet utstyr slik som den aktive styringen mm. var bare en bonus. aktiv styring er forøvrig noe av det beste ekstrautstyret man kan finne til en slik bil, jeg er rett og slett helt frelst!

Gratulerer med deilig bil!

Blir bra med Bilstein! ;)

takktakk! ja, har god tro på at bilstein coilovers vil gi rette looken her, sammen med performance nyrer og gul lyktefilm 8) kanskje en lippe og... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Åh, denne er rå, veldig rått med bilstein senk! Jeg kommer med noen anbefalinger: Xenon, samme soting foran som på bakrutene + trf-racing trim;) ESS det er dagligvare-trimming som legger mer vekt på holdbarhet enn effekt, du får ikke de til å gi mye mer effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...