Shattered Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Fy flate! Neste år er det ikke noen eksamener på meg, så da er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Fy flate! Neste år er det ikke noen eksamener på meg, så da er jeg med! Du får ta igjen på Rudskogen. Blir nok en del biler der og Og ikke alle kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Fy flate! Neste år er det ikke noen eksamener på meg, så da er jeg med! Du får ta igjen på Rudskogen. Blir nok en del biler der og Og ikke alle kjører Når da? Er det juli - august er det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Må si det var et veldig bra oppmøte selv om været kunne ha vært bedre! Men siden det var så mange flotte BMW'er der, gjorde det ingen ting Kommer tilbake neste år også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Fy flate! Neste år er det ikke noen eksamener på meg, så da er jeg med! Du får ta igjen på Rudskogen. Blir nok en del biler der og Og ikke alle kjører Når da? Er det juli - august er det perfekt viewtopic.php?f=9&t=221011&hilit=28+juli+Rudskogen https://www.facebook.com/events/321394061250451/?ref=ts Er også et E30Meet. viewtopic.php?f=9&t=202667&hilit=28+juli+Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Har en hel haug med bilder, kommer iløpet av natten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Tok ingen bilder i dag selv, men tok noen etter en cruisetur jeg, sigurd, bmwchris og noen andre kamerater hadde etterpå, kan jo legge de ut iløpet av kvelden/morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Helsike at jeg ikke var der da!! Dreiv og kuka med den jævla bakfangeren... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 hadde et par til liggende jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Har ikke tid/ork til å kommentere bildene, samt at Photobucket ødela rekkefølgen jeg tok bildene i, så her har dere det jeg har: Alltid hyggelig med treff. Takk for meg. PS. Håper vi kan få egne oppstillingsrader for eldre biler neste gang (pre E36?), er jo så jævla stilig å se gamlingene stå på rekke og rad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 cd Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Mye bra bilder her Noekult, takker også for praten på treffet idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 http://s1212.photobucket.com/albums/cc4 ... ?start=all 169 bilder fra treffet, bare å ta en titt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Har endel bilder fra treffet selv, men siden denne siden er så voldsomt lang allerede, så velger jeg å bare legge ut link til albumet i stedenfor bildene i sin helhet. http://s1181.photobucket.com/albums/x42 ... ng%202012/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Den strøkene grønne E28, så sette på sånne felger å baklykter, makan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Den sc-regga? er en her inne sin, husker ikke navnet i farten men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå