Michter Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 var en svart/gull e38 som stakk av med "peoples choice" og "fjongeste", litt uenig i den første prisen, men flertallet som bestemmer gitt +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Ingen som har bilder av ratlook sjuern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 var en svart/gull e38 som stakk av med "peoples choice" og "fjongeste", litt uenig i den første prisen, men flertallet som bestemmer gitt Ikke nødvendigvis flertallet - heller den med flest kompiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 var kanskje også en smule unødvendig og hamre turtallsperra xx antall ganger..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 var kanskje også en smule unødvendig og hamre turtallsperra xx antall ganger..! +1 er greit å showe litt et par ganger...men når dem blei 10 ganger på 2 minutter blei jeg bare flau på eiers vegne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Tru dat! Menmen, er ikke mer å gjøre enn å herme til nesteår xD jallalakke detaljer og tyne turtallsperra:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 var kanskje også en smule unødvendig og hamre turtallsperra xx antall ganger..! Den stod stille en liten stund mellom hver gang (jeg hørte to runder med lyd-showoff) og det var jo som kjent relativt kaldt ute. Man får alltid en liten klump i magen når folk på treff skal ruse motorn rett etter tenning, spes når den treffer turtallssperra. Helt rått at han hadde manuelt gir i bilen da, det ble jeg glad av å se! Har egentlig ikke noe i mot slik showoff. Gøy at noen prøver å lage litt liv hvertfall (unntak: den eldre kødden i forrige generasjon 6-serie som gav bånn gass på vanndekkede asfalten når folk stod to meter unna! Ingen ble våte heldigvis). Jeg vet ikke hvordan en E92 M3 skal lyde, men den forsiktige gassingen i M3 GTSen med motorrommet oppe var veldig, veldig skuffende, selv om jeg forstår at eieren var meget forsiktig med multimillionbilen sin... Og han skal ha for å ha valgt en M3 GT3 når 911 GT3 RS ligger i samme prisklasse! Stemmer for litt planlagt action neste gang, kanskje en billydkonkurranse der folk får premie for best motorlyd? Halve BMW-opplevelsen er jo lyden Eller så kan en annen idé være å ha litt plass midt i og rundt oppstillingsplassen, der de med topp 10 stemmer får ta en rolig runde rundt slik at man får sett bilene ordentlig. Man har ikke sett en bil før man har sett den kjøre... Mitt 2. Valle Hovin treff, men det er alltid rom for forbedringer (ta gjerne kontakt i anledning planlegging av neste treff, hjelper gjerne til). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Han som kjørte den M3 GTSen var vist nok sjefen på Bavaria og sa han kjørte bilen for en kunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Han som kjørte den M3 GTSen var vist nok sjefen på Bavaria og sa han kjørte bilen for en kunde. Forstår godt at han var forsiktig da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Håper dem kan ha bilene fra di forskjellige seriene samla . Lettere og få oversikt , Skulle vert støvel utleie der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Er en ting jeg savna på treffet. Etter å ha vært med på x antall vw-audi treff, syns jeg det er veldig genialt at man får man en lapp hvor man kan skrive om bilen, i kategoriene som ( karosseri, type, årsmodell, innvendig, utvendig...) så man får vist hva man har gjort med bilen Nå vet jeg ikke om dette er blitt gjort på andre bmwccn treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 her kom det veldig bra forslag til forbedringer, noen som jeg støtter veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Det var Tim fra Bavaria som var der med GTS'en ja. Kjent skikkelse i bmwccn-kretser det Han pleier å dukke opp med noe gromt på vårmønstringen. En av de siste gangene vi var på Tryvann stilte han med en Z8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Det var Tim fra Bavaria som var der med GTS'en ja. Kjent skikkelse i bmwccn-kretser det Han pleier å dukke opp med noe gromt på vårmønstringen. En av de siste gangene vi var på Tryvann stilte han med en Z8 Det stemmer bra tror jeg. Litt spesielt at en kunde har kjpt en GTS, og ikke gidder å kjøre den selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Takk for bildene. Synd jeg jobba! Men ingen E82 på treffet? :/ Var en hvit Performance 123d og min egen der. Men de er visst ikke så populære Hva har du kjøpt fornoe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå