Kristiansan'årn Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 er sugen på sota hella lykter jeg å !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 er sugen på sota hella lykter jeg å !!! vil tro d Naboen min ble så jelly da jeg sendte ett bilde til han Skal faktisk ut å hive dem på Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Liten teaser Fikk lys bake igjen iaffal nesten Mangler nå bare ryggelys og bremselys :doh: Skiftet div sikringer som jeg mistenkte var til lys Så om noen har en oversatt liste til sikringsboksen hadde keg vært kjempe kjempe glad Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 så nå hadde jeg knotet meg til å få på den siste lykta stoorførnøyd har ennu litt tull med baklyktene Flere bilder Bikkja sjekker om de stüket er riktig hun godkjente det etter å ha fått tørrfisk som bestilkelse Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Så kult det ble ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Oii, denna tråden har jeg ikke sett før. Kjempefin E34 du har Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Meget pen bil du har der Hvilken grunning / rustbeskytter har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Så kult det ble ! Ble som støpt på bilen Oii, denna tråden har jeg ikke sett før. Kjempefin E34 du har Dansken Takk takk Glema du får følge med har kikket litt på e39 touring tråden din jeg meget flott Meget pen bil du har der Hvilken grunning / rustbeskytter har du brukt? Takk takk Labe1992 Har brukt Hagmanns Rustprimer og brukt techtyl bodyshoot eller no i den durn , men er samma som techtyl Har endelig funne ut hva som kuket bremselysene det er bremselys kontakten Så må nok ha en ny en den kommer så fort jeg får kontak med en kompis som har en delebil stående Eller er det ingenting bilen har blitt kjørt litt selv om man mangle bremselys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Tok noen stemmings bilder igår kjedelig vinkel men det er jo på den beste siden av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Kjedet meg ikveld så tok en liten photoshoot med mobilen :å Og beste bildene til slutt Dog vel og merke tatt me mobilen synest di ble fine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hei og hå folkens Er ikke mye gjort i det siste enn bare å kjørt og koset meg Blir en liten økt imorgen siden ene tåkelyset fungerer ikke og man får parts i morgen forhåpentligvis Har sottet å fundert om å legge film på tåkelyktene mine fikk en kompis til å photoshoppe litt for meg Så jeg lurer hva folket mener Gult Vs. Sort Jeg liker selv begge men sliter med å bestemme meg Dette vil bli gjort når jeg får ny glass på den ene siden siden glassene er sandblåst tenker meg det blir å se mongo ut med slitte glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Det er hyggelig å se at noen stadig verdsetter E34 skikkelig. Din bil ser ikke alt for "tosset" ut... keep up the good work... som det heter på godt dansk/norsk. Er parkeringslysene originale? På E46 er parkeringslysene sammen med fjernlysene... http://images.bimmers.no/files/zgkrz65v9b3p7oloen52.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Sort ser best ut! Det gule passer ikke med lillafargen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Det er hyggelig å se at noen stadig verdsetter E34 skikkelig. Din bil ser ikke alt for "tosset" ut... keep up the good work... som det heter på godt dansk/norsk. Er parkeringslysene originale? På E46 er parkeringslysene sammen med fjernlysene... Takk takk Fredrik nei den er ikke så tosset ut på bilder men i virkeligheten er den sånn bob bob Ja parklysene er der orginalt mener di er der på E30 også men er sikker på det er sånn jeg har det på e34 e32 Sort ser best ut! Det gule passer ikke med lillafargen Joa men jeg bryr meg ikke helt om det ikke passer og jeg vil skille meg ut også meen samtidig er man litt svak for sort også Synest også gult gir et præg av det gode gamle tider Har i allefall bestilt gul film og leter etter svart film på ebay ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå