Kristiansan'årn Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 yees meg like Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Noen som vet om billige coilovers? Helst brukt, men gjerne også om f.eks Supersport har noe justerbart til touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 mye har du tenkt for 19" hvis du skal selge da? hvilken bredde er de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Byttet 19"ene rent mot disse Rondell d58 18x10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Gratulere! Ble en helt ny bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Riv av leppe 1 og 3, om monter nr 2 bare!! Senk mere i stedet Ble bra med 058! Sikker vinner på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Takk! Ja dette ble virkelig noe annet enn med 19". Syntes jo de også kledde bilen, men nå ser jeg jo virkelig hva jeg burde ha skaffet for lenge siden.. Flaks jeg var venn med deg på Facebook nå Riv av leppe 1 og 3, om monter nr 2 bare!! Senk mere i stedet Ble bra med 058! Sikker vinner på E34 Har bare 2 lepper, men begge skal bort når jeg får senket den. Evt kommer det på en Rieger leppe nederst, men uten noe catkiller Noen som vet om billig coilovers til e34 da? Evt senkefjærer som senker nok, men det finnes vel ikke. Vil at avstanden mellom felg og hjulbue foran skal bli lik foran som bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 kapp det så kappes kan! er det ikke det di sier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Blir bra det her. Bare få på justerbart nå så blir denne virkelig en fryd for øyet Men, skulle aldri kvitta deg med aero-leppa. Sitter jo som et skudd på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Syns aero fangeren stikker for langt frem Liker den originale looken for fangeren trekker seg bakover igjen under listene. Sitter på den røde touringen til mamma nå, så er ikke langt unna da Noen tips til billig senk da? Vil jo helst ikke kappe, hehe. Men må man så må man.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Rondell sitt som et skudd på e34. Må skaffe meg det til neste sommer:-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Det hadde kledd bilen din perfekt, Gunstad Du bor i Lillehammer, står det? Hvorfor har jeg ikke sett bilen din? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Du har å lakkere den nedre delen på fanger/dører røde igjen, og slippe fronten din nærmere bakken. Monter aero-front igjen også takk! Flott med en rød touring. Ikke ofte man ser sånne gla'farver på bmw nå om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Jepp, ser ut som det må bli rødt igjen, gitt! Men aeroen tror jeg nok mamma skal få beholde. Så får jeg heller senke den såpass fremme at jeg blir kvitt volvo-leppa og catkilleren. Kunne derimot tenkt meg Schnitzer eller M5 frontfanger. M5 er jo oppbrukt og svindyrt, i motsetning til ACS, men begge deler er en fryd for øyet. Og takk, liker selv å ha en E34 som ikke er svart og mystisk, hehe Skal finne ut hvor mye senk jeg kan kjøre med i morgen. Kappe noen fjærer som allerede er knukket, og prøve meg frem. Så får jeg håpe noen har ferdige coilovers til meg, da jeg nekter å kjøpe ekstra fjærbein, betale depositum på mange tusen og i tillegg nesten 10.000,- for coilovers som fortsatt vil være like ulovlig som kappa fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 ACS fanger er nærmest umulig å oppdrive, så du er klar over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå