Gå til innhold

Min E34 touring: Solgt!

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk! Ja dette ble virkelig noe annet enn med 19". Syntes jo de også kledde bilen, men nå ser jeg jo virkelig hva jeg burde ha skaffet for lenge siden.. ;) Flaks jeg var venn med deg på Facebook nå :D

Riv av leppe 1 og 3, om monter nr 2 bare!! Senk mere i stedet :)

Ble bra med 058! Sikker vinner på E34 :)

Har bare 2 lepper, men begge skal bort når jeg får senket den. Evt kommer det på en Rieger leppe nederst, men uten noe catkiller ;)

Noen som vet om billig coilovers til e34 da? Evt senkefjærer som senker nok, men det finnes vel ikke. Vil at avstanden mellom felg og hjulbue foran skal bli lik foran som bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns aero fangeren stikker for langt frem :) Liker den originale looken for fangeren trekker seg bakover igjen under listene. Sitter på den røde touringen til mamma nå, så er ikke langt unna da ;) Noen tips til billig senk da? Vil jo helst ikke kappe, hehe. Men må man så må man.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ser ut som det må bli rødt igjen, gitt! :) Men aeroen tror jeg nok mamma skal få beholde. Så får jeg heller senke den såpass fremme at jeg blir kvitt volvo-leppa og catkilleren. Kunne derimot tenkt meg Schnitzer eller M5 frontfanger. M5 er jo oppbrukt og svindyrt, i motsetning til ACS, men begge deler er en fryd for øyet. Og takk, liker selv å ha en E34 som ikke er svart og mystisk, hehe :)

Skal finne ut hvor mye senk jeg kan kjøre med i morgen. Kappe noen fjærer som allerede er knukket, og prøve meg frem. Så får jeg håpe noen har ferdige coilovers til meg, da jeg nekter å kjøpe ekstra fjærbein, betale depositum på mange tusen og i tillegg nesten 10.000,- for coilovers som fortsatt vil være like ulovlig som kappa fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...