///Naitsirk Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Bremsevæske er ikke brennbart. Garanter bensinlekasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retbergen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 ja og etter overtenning >1000 grader brenner det meste, aluminium, bremsevæske, gummi, maling, pakninger etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Husk at erstatningssummen forsikringsselskapet kommer med ikke er endelig, men åpen for noe diskusjon om du ikke er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Brems og clutch deler kanskje samme reservoar/beholder på BMW også? Hvis den lekker vil vel både clutch og brems forsvinne. Vet ikke hvor denne beholderen satt i din bil, men kan være den har lekket ned på motoren/eksosen, varmet opp væsken som igjen har ødelagt noe som startet brannen. Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Brems og clutch deler kanskje samme reservoar/beholder på BMW også?Hvis den lekker vil vel både clutch og brems forsvinne. Vet ikke hvor denne beholderen satt i din bil, men kan være den har lekket ned på motoren/eksosen, varmet opp væsken som igjen har ødelagt noe som startet brannen. Bare en tanke... Ikke mulig på e39. Uansett, bremsevæske som hadde dryppet på eksosrør hadde bare ryki og fordampet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Rare greier uansett, men skal huske på det med forsikringsoppgjøret. En kompis som fortalte meg at oppgjøret ikke er endelig og at du kan takke nei til første tilbud. Vi får se hva jeg kan hale ut av selskapet .. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Utrolig trist det der med bilen din. =/ Her har jeg laget en tråd for tid tilbake der jeg har tatt tipsene jeg fikk når jeg tok brannkurs. Her er noe alle bør ta i betraktning. viewtopic.php?f=9&t=184576&hilit=bilbrann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Idag har jeg fått tilbake pengene fra forsikringsoppgjøret, hele prosessen var egentlig ganske dårlig gjennomført ifra DnB Nor sin side. Idag er det den 12.06, litt over en måned etter at bilen min brant opp og forsikringsselskapet har hatt alt av papirer hos seg fra den 10. mai. Allikevel har det tatt så lang tid. Jeg har enda ikke fått noen verkstedsrapport i forhold til hva som skjedde med bilen, men jeg regner med at det er på grunn av at bilen brant helt opp. De har sannsynligvis ikke kunnet finne noen årsak. Jeg var inne til avhør forrige uke, mandag, på grunn av at politiet rett og slett var nysgjerrige ift at BÅDE clutch og brems sluttet å fungere rett før bilen brant opp. Ellers er jeg helt okei fornøyd, fikk en forholdsvis rasjonell sum sett i forhold til bilens utstyr og tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Væske til clutch og brems er fra samme beholder, så er ikke rart i det. Trodde politiet hadde litt peiling jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Væske til clutch og brems er fra samme beholder, så er ikke rart i det. Trodde politiet hadde litt peiling jeg Det kan jo forklare litt, hvis en slange gikk med i brannen så vil jeg jo miste trykk både på clutch og brems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå