Gå til innhold

Min E39 gikk opp i flammer

DragonsHeaven
 Share

Anbefalte innlegg

Brems og clutch deler kanskje samme reservoar/beholder på BMW også?

Hvis den lekker vil vel både clutch og brems forsvinne.

Vet ikke hvor denne beholderen satt i din bil, men kan være den har lekket ned på motoren/eksosen, varmet opp væsken som igjen har ødelagt noe som startet brannen.

Bare en tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brems og clutch deler kanskje samme reservoar/beholder på BMW også?

Hvis den lekker vil vel både clutch og brems forsvinne.

Vet ikke hvor denne beholderen satt i din bil, men kan være den har lekket ned på motoren/eksosen, varmet opp væsken som igjen har ødelagt noe som startet brannen.

Bare en tanke...

Ikke mulig på e39. Uansett, bremsevæske som hadde dryppet på eksosrør hadde bare ryki og fordampet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Idag har jeg fått tilbake pengene fra forsikringsoppgjøret, hele prosessen var egentlig ganske dårlig gjennomført ifra DnB Nor sin side. Idag er det den 12.06, litt over en måned etter at bilen min brant opp og forsikringsselskapet har hatt alt av papirer hos seg fra den 10. mai. Allikevel har det tatt så lang tid. Jeg har enda ikke fått noen verkstedsrapport i forhold til hva som skjedde med bilen, men jeg regner med at det er på grunn av at bilen brant helt opp. De har sannsynligvis ikke kunnet finne noen årsak. Jeg var inne til avhør forrige uke, mandag, på grunn av at politiet rett og slett var nysgjerrige ift at BÅDE clutch og brems sluttet å fungere rett før bilen brant opp. Ellers er jeg helt okei fornøyd, fikk en forholdsvis rasjonell sum sett i forhold til bilens utstyr og tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...