Turbo-HF Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Vent å se.. Spennende dette, ingen hint å gi heller? Står litt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Skal du sette bensin sekser i f10en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Haha, vurderer ombygg etterhvert. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Haha, vurderer ombygg etterhvert. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Ja, men blir ikke denne uken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Blir ikke noe salg! Heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Blir ikke noe salg! Heldigvis... Ikke? Why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Blir ikke noe salg! Heldigvis... Ikke? Why? Får ikke summen jeg vil ha, MÅ ha manuelt gear, og finner heller ingen aktuell bil med 3 liter bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Meget pen bil det der Turbo-HF. Hvordan er disse bilene på vinterføre kontra en nyere A6 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Meget pen bil det der Turbo-HF. Hvordan er disse bilene på vinterføre kontra en nyere A6 ? Tusen takk, hyggelig å høre, derfor jeg ikke vil eller klarer å selge, heller.. Tror de er bra, min er jo ikke vinterkjørt noe, ikke av meg, iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... 00&asrc=st Denne vil ligge på rundt 560 ferdig på norske skilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=227191565&cd=634950577870000000&asrc=stDenne vil ligge på rundt 560 ferdig på norske skilter... Fin, takk, men fortsatt automat, Navi business og mørkt interiør, pluss andre stoler.. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Det å finne en 528i 3.0 M-sport med manuelt gir tror jeg blir en utfordring. Og de nye sportsautomatene til BMW er knallgode. Jeg bare sier det.. Personlig synes jeg en 5-serie kommer helt til sin rett med en responsiv sportsautomatkasse, det er ingen liten bil lenger... Men jeg respekterer helt klart at du vil ha manuell. Men utvalget blir meget snevert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Det å finne en 528i 3.0 M-sport med manuelt gir tror jeg blir en utfordring.Og de nye sportsautomatene til BMW er knallgode. Jeg bare sier det.. Personlig synes jeg en 5-serie kommer helt til sin rett med en responsiv sportsautomatkasse, det er ingen liten bil lenger... Men jeg respekterer helt klart at du vil ha manuell. Men utvalget blir meget snevert.. Hehe, er ikke uenig, nei, vet at den sportsautomaten er suveren, men nei, å være lat vil aldri bli den samme, heftige, ekte og ultimate kjøreopplevelsen! (Det å geare selv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Ellers må jeg jo bare si at jeg tror potensialet på den nye F10 528i med turbo-firern er større om vi snakker ytelser. Du får 0-100 tider ned mot 5 blank og 0-160 ned mot 12 sekunder med en softwareoppdatering.. Da er det ikke mye på norske veier som holder følge With the Stage1 + downpipe we're at 335i performance levels or faster. Hope to get some more VBOX runs soon. http://www.n54tech.com/forums/showthrea ... 536&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ellers må jeg jo bare si at jeg tror potensialet på den nye F10 528i med turbo-firern er større om vi snakker ytelser.Du får 0-100 tider ned mot 5 blank og 0-160 ned mot 12 sekunder med en softwareoppdatering.. Da er det ikke mye på norske veier som holder følge With the Stage1 + downpipe we're at 335i performance levels or faster. Hope to get some more VBOX runs soon. http://www.n54tech.com/forums/showthrea ... 536&page=3 Joda, ser for all del den, men nei: Diesel og 4'er er ikke BMW for meg, selv med turbo, men en ekte Bayer skal ha rekkesekser og gjerne 3 liter bensin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå