LC 200 V8 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 1 1/2 dag igjen! Gleder oss! Til hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 1 1/2 dag igjen! Gleder oss! Til hva da? Står tidligere i tråden, forrige sidene.. Leveres til lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Du må jo bare få vrengt av vintethjula som det første du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Du må jo bare få vrengt av vinterhjula som det første du gjør Ikke helt enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Sånn, da er bilen innlevert til lakkering og utbedring av tidligere, kosmetiske skjønnhetsfeil, fra forrige eier. Reparerer og lakkerer ripene på frontfanger og over bakfanger, pluss ripe ved baklukeemblemet og på begge kanalene. Gleder meg! Bilen har forresten passert bare 24567 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Ser ut til at bilen kommer tilbake på fredag, endelig ferdig da, etter noen forsinkelser, som påregnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Blir vel bra det kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Blir vel bra det kan jeg tenke meg Åja, det er helt klart! Ripefri frontfanger og kanaler pluss bakfanger i tillegg til bakluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Kommer tirsdag, like greit, med bedre vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Snart tirsdag, og 19" ligger klare! Da blir det montering, vask og dekkrens på 17" felgene som går i dvale nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Da er bilen tilbake fra lakk, deilig! Superfornøyd med arbeidet og resultatet, og fikk den heldigvis hjem før regnet kom! Neste steg er å rense og behandle skinninteriøret, og fikk også polert bort en små ripe ved bakre hjulbue. Sommerhjul kommer på i morgen, jeg forsøkte nå, men kom ikke til innunder med jekken og drittværet kom plutselig, så den forsvant inn i garasjen igjen i påvente av bedre vær. Bilder legger jeg ut etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Her er et utvalg bilder, nå som finværet kom: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Da var sommerhjulene på, og vinterhjulene av. De vaskes, renses og legges bort til lagring i morgen. Så skal min manuelle drøm shines og er snart klar for Vårmønstringen på Valle Hovin, lørdag 04. Mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Flere bilder: Liker ventilasjon og lufting til bremsene, fin konstruksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Sånn, da er vinterhjulene renset, vasket, spylt og tørket pent rene, så de tørker ferdig og legges i oppbevaring. Ellers har jeg tatt av de slitte "carbon-look" klistremerkene fra emblemene på bilen. Fornøyd med dagens økt og beundrer sommerhjulene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå