Underground1983 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Gratulerer med nydelig bil! Denne kommer du til å bli fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Gratulerer med nydelig bil! Denne kommer du til å bli fornøyd med. Tusen takk, er lykkelig allerede. Sees på treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Veldig fint interiør! Selv gikk jeg for stoff alcantara. Dette ser utrolig mye bedre ut "in real life" enn på bilder. Har du planer om større felger? Driver å sikler på dette selv. 20" er minimum om jeg skal ha større etter å ha sett ArneR sin med 21" her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Flott dag, nye skilt er påmontert og full tank diesel er fylt på.. I tillegg er spoileren allerede ferdig lakkert og skal monteres på fredag!! <3 Tusen takk til de dyktige og flotte gutta på jobben! Her skal kjøring og nasjonaldag nytes! Dagens bilder:[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hva har skjedd med panseret? På bildene virker det som det er en klippe på ene siden...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Er nok bare panserlåsen på høyre side som ikke er helt lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Veldig fint interiør! Selv gikk jeg for stoff alcantara. Dette ser utrolig mye bedre ut "in real life" enn på bilder. Har du planer om større felger? Driver å sikler på dette selv. 20" er minimum om jeg skal ha større etter å ha sett ArneR sin med 21" her på forumet. Tusen takk, joda, går opp fra 18" til 19", blir originale (Style) 351M i 19", og ikke 350M som jeg har nå i 18". Ok, ja, har sett den selv, men holder meg til 19.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Er nok bare panserlåsen på høyre side som ikke er helt lukket. Ingen glipper her, synsbedrag. Og ja, var panserlåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Sånn, har vært på flere lengre turer med dennne skjønne og herlige bilen nå, og nyter hver millimeter av turen, for en kjøreopplevelse! Var på Gatebil på Vålerbanen igår, og idag går turen nedover til Østfold for et hyttebesøk hos en kamerat! Gleder meg veldig til det! Bilen rundet igår 20385 km, og går som en klokke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Bilder fra dagen idag, søndag 27de Mai 2012!: Bilder tatt med mobilkameraer, i Skjeberg-området, Østfold. Deilig fotodag, og jeg tok faktisk årets første bad.. Bilen og jeg kom hjem igjen på kvelden, og har nå gått 20551 km. Rask, er den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Et par bilder fra tidligere i måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Glemte å kommentere disse, ser jeg: Spruddel: "Høyttrykk med foamgun, vaskehanske (microfiber/ull) og tørk med microfiber som gjelder minimum. Svamp lager mye vaskeriper. Blir nok godt tatt vare på denne :D" Jo, sant nok, men er særdeles skånsom. Ja, svært godt tatt vare på! Fredrik 90: "Å fyda. Svamp og maskinvask er jo det værste man kan utsette lakken for. Bruker selv som Spruddel sier, skum, ullhandske og microfiber håndkle Til og med E34en min vaskes kun med dette (men så er den jævlig bortskjemt i mitt eie også da ;)" Som sagt, bare nye, myke svamper, hver gang, og lette berøringer.. Skal polere vekk alle riper før landstreffet, var et par lette risp før jeg overtok den... Sånn, her er slik jeg vil bilen skal se ut, gleder meg til å få disse hjulene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Her er skalamodellbiler jeg hentet på posten idag, fra http://www.diecast.no/ Det er BMW E30 M3 Sport Evolution [1990] og en 2011-modell BMW F10 550i! (De er i svært god utførelse og kvalitet.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Skjer ikke så veldig mye nytt her nå, egentlig, men steller bilen jevnlig, og til uken, før landstreffet på Oppdal, står full "spa-behandling" på programmet.. Altså; Full innvendig vask og rens av skinn og vinduer, pluss tekstiler, og full, grundig utvendig vask, shine og polering.. Venter bare på 19" M351-felgene nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Har ikke skjedd så mye siden sist, men passer godt på bilen og nyter hver eneste kjøretur! Nå, idag, har jeg forberedt bilen for / til landstreffet på Oppdal, og bilen blir fullstendig klar imorgen. Ferdig renset og pen innvendig, med ruter og interiør, og imorgen tas motorvask og utvendig shine og polering! Blir strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Mulig du har nevnt det før i tråden, men har du Msport understell eller EDC understell? syns din ser noe lavere ut enn min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå