modus Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Er jo ikke plass til reserve hjul engang..værfall ikke i min f11..kjører på 20" runflat å synes ikke det er så ille hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Er jo ikke plass til reserve hjul engang..værfall ikke i min f11..kjører på 20" runflat å synes ikke det er så ille hardt Takk for tipset, taes til etterretning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Har et reservehjul i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Altså løst? er vel ingen hjul brønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Altså løst? er vel ingen hjul brønn.. Hjulbrønnen er ikke der, nei, er vel mer et lite rom, bare. Men nok OT nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Altså løst? er vel ingen hjul brønn.. Har festa det så det ikke ligger å slenger. Er så drit når dekket sklir bakover under raske aksellerasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Stilig bil! Gleder meg til den dagen jeg kan ta meg råd til noe så gromt Likte oppgraderingen til de "nye" felgene du kjøpte deg, ble mye penere! Stå på, og pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 20" på f10 ser jo ut som 18" på e39 men det sier jo litt om hvor stor bilen er! hadde vært interessant å sette bilene våre ved siden av hverandre, og sammenlikne ble uansett veldig lekkert med 20" på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Stilig bil! Gleder meg til den dagen jeg kan ta meg råd til noe så gromt Likte oppgraderingen til de "nye" felgene du kjøpte deg, ble mye penere! Stå på, og pøs på med bilder Hehe, tusen takk, Alexander, veldig hyggelig å høre! Synes det samme selv.. Bilder og kanskje mer upgrades?, kommer! P.S!: Forøvrig fungerer 16GB minnepenne perfekt i USB-inngangen! Digg med over 3500 sanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 20" på f10 ser jo ut som 18" på e39 men det sier jo litt om hvor stor bilen er! hadde vært interessant å sette bilene våre ved siden av hverandre, og sammenlikne ble uansett veldig lekkert med 20" på! Er 19", Tzunami, men tusen takk! Men ja, ikke noe feil med 18" på E39, heller, som jeg hadde før! Det må vi få til, photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 åja det er klart 18" på e39 er ikke feil det og det er heller ikke feil med 19" på f10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 åja det er klart 18" på e39 er ikke feil det og det er heller ikke feil med 19" på f10! Hehe, helt sant.. Skal du på Våler 22 - 23/09? Kunne tatt bilder på treffet der? Synes det meste over 19" blir overkill, jeg da, men.. I mine øyne, som jeg "designer og lager" bilene mine etter, blir balansen riktigst som jeg har den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 hva skjer da? mulig jeg skal til kristiansund igjen, men må ta det nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Forøvrig, til info, har bilen nå ettårsjubileum i disse dager, den var ferdigprodusert i München 30/08 2011, og førstegangsregistrert 06/09 2011! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 hva skjer da? mulig jeg skal til kristiansund igjen, men må ta det nærmere BMW Dagene på Våler, septembertreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå