e30 tommis Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 fy faen for en e30 denne er bare helt rå tommis takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Har vurdert å lakke bilen en god stund nå, men siden den lakken som er på bilen nå er en Toyota farge! så vill ikke jeg gå for den fargen. En BMW fortjener en BMW farge syns jeg. Vill fortsatt holde meg til rød, siden det står best til interiøret. Men da kommer spørsmålet, Hvile rød farger har BMW å tillby? Har lyst på noe nyere farge, men den må være noe lignende den fargen bilen har nå. Kom gjerne med forslag og bilder til hva dere tror ville pasett best. Har også vurdert å fjerne de gule lyktene. setter stor pris på å få høre din menig, så har vert flått om du har lagt igjen en liten melding Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 råtfeit e30 dette! Angående fargen så er det bra at du holder deg til rød, synes den passer bra til det. Du kan høre med Jørgen Lie her inne på forumet, han har vell original rød bmw farge som er ganske lik din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Denne rocker Gotti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Imola rød Tommis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Imolarød kan ikke slå feil nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Imolarød eller electric rød vil jeg tro passer bra! det her ser veldig bra ut! småmisunnerlig gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Min er helrot! Men imolarød er jo dritrå Lakke hele skuta da Tommen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Imolarød kan ikke slå feil nei! +1,å behold de gule lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 råtfeit e30 dette! Angående fargen så er det bra at du holder deg til rød, synes den passer bra til det. Du kan høre med Jørgen Lie her inne på forumet, han har vell original rød bmw farge som er ganske lik din takk. har tengt mye på helrot som jørgen har, men syns den fargen kansje er litt for mørk. men takk for tipsett Denne rocker Gotti takker! er ganske fornøyde med de selv også, godt å ha noe som ikke alle andre har Imola rød Tommis? Imolarød kan ikke slå feil nei! [ Bilde ] Imolarød eller electric rød vil jeg tro passer bra! det her ser veldig bra ut! småmisunnerlig gitt! Imola rød er på tåppen av lista, men vanskelig å bestemme seg. liker bilen din meget godt, ser strøkent ut Tzunami Min er helrot! Men imolarød er jo dritrå Lakke hele skuta da Tommen?? ja, lurer noe fælt på det ja, så mulig feriepengene ryker ganske kjapt men med alle de planene jeg har svirrende i hodett så er det vanskelig å prioritere. får ta det som det kommer +1,å behold de gule lyktene får beholde de på denne sessongen, så fårn finne på noe anet til neste år slenger ut et bilde av motoren som skall i bilen etter sommeren en gang, må bare få alle papirer i orden først. holder på og pusser litt no, så blir ikke lenge før det kommer en større oppdatering på motorsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Men du tommen, vi skulle jo vært på e30meet da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 har vert sykt morro og tatt med fargeklatten på Meet Marius, men har seffølgelig arbeidsuke da også! men skall se litt nermere på det, mulig han kan ta seg fri vettdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 på tide å legge ut noen bilder kansje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 flott bil og flotte bilder tommis:) men de gul lyktene dine så ikke så fin ut på disse bildene, mulig det er lyset/ redigeringa som gjør det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Takk Marius:) De gule lyktene er litt for ekstreme syns jeg selv, har gått og tengt på å få bytta de ut med orginale heller sorte DE. Har også bestemt meg for og ta av de e36 skjørta og gå for noen litt mer normale touring skjørter, hjulbuene er også litt for ekstrem etter min smak, så de blir også byttet ut til orginalt nor det blir ordning med lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå