Haug530D Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 (endret) Tenkte jeg kunne lage en TÜV tråd da jeg har fått flere forespørsler om TÜVpapir på Rondell D58, so here goes: TÜV Rondell D58 E34, gjelder også 6,7,8 serien samt Z8 Dette er i 17" Bmw E34 Rondell 58 17 Tuv.pdf TÜV Rondell D58 E39 i 18" Bmw E39 Rondell 58 Tuv.pdf Om andre har kjekke papirer kan de også legge disse ut her Endret Februar 14, 2022 av Haug523 Vegard_ og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kover Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 meget bra tiltak lurte på om det har noe å si at papirene er på tysk? Er disse fullstendige? Så en par luker som var tomme skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Men det står jo ikke hvilken bil tuv'n er til? Eller er jeg blind? Edit: bladde ikke langt nok ned:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 meget bra tiltak lurte på om det har noe å si at papirene er på tysk? Er disse fullstendige? Så en par luker som var tomme skjønner du Skal ikke ha noe å si at papirene er på Tysk nei, TÜV er jo ett Tysk kontrollorgan, har dog lest på diverse forum rundt omkring at enkelte har slitt litt med å få godkjent ting når de har vist tyske papirer og at kontrollør har krevd det oversatt, noe han utrolig nok er i sin fulle rett til å gjøre i henhold til Norsk lov. Dog har jeg aldri hørt om noen rundt omkring her som har hatt problemer med det og jeg godkjennte selv mine felger hos BT i Haugesund med disse papirene. NB! man trenger kun godkjenning om det er forskjellig dim foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 [ NB! man trenger kun godkjenning om det er forskjellig dim foran og bak. Eller om innpress endres mer enn 15mm pr aksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 [ NB! man trenger kun godkjenning om det er forskjellig dim foran og bak. Eller om innpress endres mer enn 15mm pr aksel. Har 25-profil og da kan det være fint å ha felger i vognkort om man møter på teknisk kontroll. De kan ikke gjøre så mye men er kjipt å stå og vente i lang tid mens de finner ut at de ikke kan si noe. Smart tråd! Skal se om jeg kan få lagt inn på mine felger, spacere og senkefjærer når de er kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Må det vere noen form for speseiel dekk dim på dekka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Må det vere noen form for speseiel dekk dim på dekka ?Dekkdimmensjonen må være godkjent i forhold til STRO-normen. Her ligger en tabell over hvilke dekkdimmensjoner du kan bruke på de ulike felgbreddene: http://bimmers.no/topic/702085-k-es-bmw-e38-senkesett-godkjent/?p=2876447I tillegg må ikke rulleomkretsen til hjulene differensiere med mer enn 5% i forhold til original dekkdimmensjon på bilen. Ellers bruker det å stå i TUV papirene også, under "Reifen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2022 (endret) Første post er oppdtatert. Endret Februar 14, 2022 av Haug523 Vegard_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå