Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Lakket bakluka? :)

neida, holder på å pusse den ned og tette noen gamle skruehull etter tidligere skilt, 4 hull random plassert på skiltplassen...

ellers mye å styre på med..

satser på at vi får justert hjulstilling rett, bare bytte styrestag begge sider snart..

Skrevet

Flott bil, nydelig farge dette her :) 540i felgene er passer bra inn også 8)

Forresten, jeg trenger muligens diagnose på min bil, får opp feil på et bremselys som er i orden, og airbag lampen lyser.. Kan du fikse mot betaling? hadde vært supert ;)

Skrevet

Spennende og pen E39, mener baklampene dine heter / kalles krystall, var iallfall dem jeg hadde på min Oxfordgrønne. Meget pen i Montreal. Eneste jeg ikke liker er sorte nyrer, men smaken er heldigvis forskjellig. :) Lykke til videre og med jakten på E38 7'er! :) Blir det 728, 730, 740 eller 750i? ;)

Skrevet

står hella på dem, så dem er orginale.

ja GODT smaken er forskjellig :P

blir bare en 728. selvom en 730/40 me m5 motor ikke hadde vært feil, men er ikke i min prisklasse dem enda

Skrevet

da er vi snart klar for hjulstilling i morgen.

driver å bytter styrestagene nå, og på ene siden, ytterst, der er en slik alu foring, denne satt DØNN fast på styrekulen, men løsnet fra spindelen.

endte me å kappe av gulen fra staget, sette den i pressen, 8 tonn måtte til for at kulen skulle slippe fra foringen..

eg får vel justere høyden opp nå, slik at eg kommer nærmest mulig grønn camber. ligger på minimum avstand i forhold til tuv papirene nå.

Skrevet

da har vi tatt hjulstilling.

spissing oc camber bak er dønn.

spissing forran er dønn.

resten er utenfor :P

skal få scannet inn papirene. bare å ringe vegvesen og bestillt seg en time for godkjenning.

Skrevet

kordan i svarte fikk du så pen camber fremme?

min er justert ned til 34cm fra senter hjul til hjulbue..

Skrevet

Skjønner veldig lite nå, dette er jo papirene til en E90/91, hvor i h kan mine papirer være!! Og hvor kommer disse i fra! Har da virkelig ikke noen e90 jeg

Skrevet

da var den godkjent senket.

står ikke noe i vognkort om hva høyde den er senket til.

fikk ikke godkjent med sommerhjulene mine da det stod i tuv papirene at org dimensjon er tatt me..

men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...