Gå til innhold

ny konebil, E39

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakket bakluka? :)

neida, holder på å pusse den ned og tette noen gamle skruehull etter tidligere skilt, 4 hull random plassert på skiltplassen...

ellers mye å styre på med..

satser på at vi får justert hjulstilling rett, bare bytte styrestag begge sider snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, nydelig farge dette her :) 540i felgene er passer bra inn også 8)

Forresten, jeg trenger muligens diagnose på min bil, får opp feil på et bremselys som er i orden, og airbag lampen lyser.. Kan du fikse mot betaling? hadde vært supert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende og pen E39, mener baklampene dine heter / kalles krystall, var iallfall dem jeg hadde på min Oxfordgrønne. Meget pen i Montreal. Eneste jeg ikke liker er sorte nyrer, men smaken er heldigvis forskjellig. :) Lykke til videre og med jakten på E38 7'er! :) Blir det 728, 730, 740 eller 750i? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi snart klar for hjulstilling i morgen.

driver å bytter styrestagene nå, og på ene siden, ytterst, der er en slik alu foring, denne satt DØNN fast på styrekulen, men løsnet fra spindelen.

endte me å kappe av gulen fra staget, sette den i pressen, 8 tonn måtte til for at kulen skulle slippe fra foringen..

eg får vel justere høyden opp nå, slik at eg kommer nærmest mulig grønn camber. ligger på minimum avstand i forhold til tuv papirene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...