Mikael-B Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Skal ikke være nødvendig med grønne tall på alt. Jeg hadde endel røde tall, og min ble godkjent forde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 samme på min, god del røde tall, men var ikkje altfor gale så det vart godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Lakket bakluka? neida, holder på å pusse den ned og tette noen gamle skruehull etter tidligere skilt, 4 hull random plassert på skiltplassen... ellers mye å styre på med.. satser på at vi får justert hjulstilling rett, bare bytte styrestag begge sider snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Flott bil, nydelig farge dette her 540i felgene er passer bra inn også Forresten, jeg trenger muligens diagnose på min bil, får opp feil på et bremselys som er i orden, og airbag lampen lyser.. Kan du fikse mot betaling? hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hei når du finner ut ka som feiler bremse lyset gir du meg en beskjed jeg har akurat samme problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 gi en lyd du. jeg kan ta diagnose. skal se på ny e38 til helgen, ENDELIG.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Spennende og pen E39, mener baklampene dine heter / kalles krystall, var iallfall dem jeg hadde på min Oxfordgrønne. Meget pen i Montreal. Eneste jeg ikke liker er sorte nyrer, men smaken er heldigvis forskjellig. Lykke til videre og med jakten på E38 7'er! Blir det 728, 730, 740 eller 750i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 står hella på dem, så dem er orginale. ja GODT smaken er forskjellig blir bare en 728. selvom en 730/40 me m5 motor ikke hadde vært feil, men er ikke i min prisklasse dem enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 da er vi snart klar for hjulstilling i morgen. driver å bytter styrestagene nå, og på ene siden, ytterst, der er en slik alu foring, denne satt DØNN fast på styrekulen, men løsnet fra spindelen. endte me å kappe av gulen fra staget, sette den i pressen, 8 tonn måtte til for at kulen skulle slippe fra foringen.. eg får vel justere høyden opp nå, slik at eg kommer nærmest mulig grønn camber. ligger på minimum avstand i forhold til tuv papirene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 da har vi tatt hjulstilling. spissing oc camber bak er dønn. spissing forran er dønn. resten er utenfor skal få scannet inn papirene. bare å ringe vegvesen og bestillt seg en time for godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Får ikke scannet før i morgen, kansje dette holder så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 kordan i svarte fikk du så pen camber fremme? min er justert ned til 34cm fra senter hjul til hjulbue.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Skjønner veldig lite nå, dette er jo papirene til en E90/91, hvor i h kan mine papirer være!! Og hvor kommer disse i fra! Har da virkelig ikke noen e90 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 jasså.. se der ja. ikke rart det ikke stemmer da, hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 da var den godkjent senket. står ikke noe i vognkort om hva høyde den er senket til. fikk ikke godkjent med sommerhjulene mine da det stod i tuv papirene at org dimensjon er tatt me.. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå