APedersen Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Har ikke sett denne, men dæven å du står på Blir nok bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 takk for det Pedersen blir vel til å bestille meg m5 bakfanger snart. tenkte å prøve en fra koed, da den er billigst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 venter på den SISTE shadowline listen min, bestillte komplett sett fra schmiedmann, brukt, for 2 mnd siden, men dem glemte å sende den ene lister på framskjermen. sendte mail, mangen mail, men ingen svar. prøvde flere ganger på tlf og til slutt fikk jeg snakket me dem, og da skulle dem sende ny når dem fikk på lager i danmark. tiden gikk, og plutselig i forrige uke kom listen, men var den rett? joda, var til rett side, MEN, fikk en grønnlakkert list... er så forbanna lei nå, dem 3 siste bestillingene på deler fra dem har vært noe tull med. ALDRI hatt problemer me dem før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 steikke dette blir råttt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 nye hjullagre fremme samt bremseskjold er byttet. digg me stillhet fra forstilling ellers så er m5 bakluke, type rustfri betalt, kjøpte den av thomasm5 her på bimmers, så gåper den kommer snart. ellers så fikk eg fatt i schmiedmann, dem skulle sende meg shadowline list. så håper den kommer snart. ikke bestillt bakfanger enda, men håper den kommer snart. sitter å vurderer å bytte til facelift lykter uten exenon, men syntes dem har for mye chrome i seg, så om det skal skje, så må lykten demonteres og sort matt spraylakk finnes frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Aha. Jeg er tydeligvis litt treg Men nå skjønner jeg sammenhengen med problemene du hadde med avataropplasting, som jeg tydeligvis ikke tenkte noe nærmere over da Forresten pen midlertidig konebil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 takk espen. ja vi får se hvor lenge jeg har den. kan hende den blir byttet ut med en st200.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 ser man bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 ja man kan se bildene blei tøft med leppa lakka og montet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 supert. takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 m5 bakluke ankommet og hentet i dag. er det verdt å lakkere den med vingen på, eller burde eg prøve å få den av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 De baklykta dine er original Hella. De "stripene" du nevner er optisk fiber rett meg om jeg tar feil, men har hørt det. Fett bil, hvem farge er det du har? Montreal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 takk for det ja dem er orginale. er forsåvidt en pære baki der... mener jeg å huske. 297 montreal ja. ble stoppet av satans vegvesen hin dagen. må ut å vise bilen oga coilovers, så nye styrestag er bestillt da dem ikke lar seg justere pga rust, samt hjulstilling om jeg får grønne tall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Lakket bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Må man egentlig ha grønne tall a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå