Gå til innhold

ny konebil, E39

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

venter på den SISTE shadowline listen min, bestillte komplett sett fra schmiedmann, brukt, for 2 mnd siden, men dem glemte å sende den ene lister på framskjermen.

sendte mail, mangen mail, men ingen svar.

prøvde flere ganger på tlf og til slutt fikk jeg snakket me dem, og da skulle dem sende ny når dem fikk på lager i danmark.

tiden gikk, og plutselig i forrige uke kom listen, men var den rett? joda, var til rett side, MEN, fikk en grønnlakkert list...

er så forbanna lei nå, dem 3 siste bestillingene på deler fra dem har vært noe tull med. ALDRI hatt problemer me dem før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

nye hjullagre fremme samt bremseskjold er byttet. digg me stillhet fra forstilling :P

ellers så er m5 bakluke, type rustfri betalt, kjøpte den av thomasm5 her på bimmers, så gåper den kommer snart.

ellers så fikk eg fatt i schmiedmann, dem skulle sende meg shadowline list. så håper den kommer snart.

ikke bestillt bakfanger enda, men håper den kommer snart.

sitter å vurderer å bytte til facelift lykter uten exenon, men syntes dem har for mye chrome i seg, så om det skal skje, så må lykten demonteres og sort matt spraylakk finnes frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)

ja dem er orginale. er forsåvidt en pære baki der... mener jeg å huske.

297 montreal ja.

ble stoppet av satans vegvesen hin dagen. må ut å vise bilen oga coilovers, så nye styrestag er bestillt da dem ikke lar seg justere pga rust, samt hjulstilling om jeg får grønne tall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...