SweetBMW Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Jeg håper det blir det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Flottflott Z4 du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Flottflott Z4 du har:) Takk for det, veldig førnøyd med tredje Z4 i rekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Steiki førr en bil!! Blir dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Steiki førr en bil!! Blir dårlig... Setter pris på sånne kommentarer Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Skulle ønske de breyton felgene hadde innpress til f30 Utrolig grom bil, og helt riktig felgvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Da var bilen nyshinet utenpå Har brukt hele gårdsdagen/kveld og denne dagen på en shinings. Valgte å våtslipe hele bilen da BMW leverer lakken med ekstra god appelsin overflate. Har fått opplakkert panseret pga noen steinsprut, så her var det bare å slipe til krampa tok meg. Ellers på bilen var det original lakk å jobbe med, så helt slett ble den ikke, men mye mye bedre. Fangerne lot jeg være da disse skal skiftes om ikke lenge Har også montert 20" Breyton felgene på bildene, men trenger sårt noen senkefjærer som jeg nå har ventet på i 4 uker Her noen bilder, ingen 50/50 da bilen ikke var ille fra før av. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Resultat etter mye hard jobbing [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] For en nydelig bil. Hadde vært nærvevrak om jeg skulle ha våtslipt lakken på min bil, men ser ut som du har skikkelig peiling på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Skulle ønske de breyton felgene hadde innpress til f30 Utrolig grom bil, og helt riktig felgvalg Ja, du må vel ha noen spacere til f30 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 For en nydelig bil. Hadde vært nærvevrak om jeg skulle ha våtslipt lakken på min bil, men ser ut som du har skikkelig peiling på dette Takk for det, har gjort det før ja, men alltid en risk for å gå igjennom klarlaken Ett av de neste prosjektene er å lakke interiørlistene i Pioano sort, da må jeg frem med slipepapiret igjen. Dette for å få den effekten disse panelene fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Du er gal Rå bil med rå motor! Som vanlig gjør du alt helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Strøkent... Må følge med videre her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Skulle ønske de breyton felgene hadde innpress til f30 Utrolig grom bil, og helt riktig felgvalg Ja, du må vel ha noen spacere til f30 Takker og bukker Det er nok heller motsatt tror jeg, men hvilket innpress er det på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Du er gal Rå bil med rå motor! Som vanlig gjør du alt helt riktig. Deilig å være litt smågal Takk for det mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Strøkent... Må følge med videre her ja! Takker, Har vel enda noen små planer for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Skulle ønske de breyton felgene hadde innpress til f30 Utrolig grom bil, og helt riktig felgvalg Ja, du må vel ha noen spacere til f30 Takker og bukker Det er nok heller motsatt tror jeg, men hvilket innpress er det på felgene dine? Er 35 foran og bak, men har F30 annet innpress enn E90? E90 hadde vel lett svelget disse felgene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå