Gå til innhold

Min 2009 Z4 35i ESS, nå MB CLS AMG

Share

Anbefalte innlegg

Da var bilen nyshinet utenpå :D Har brukt hele gårdsdagen/kveld og denne dagen på en shinings. Valgte å våtslipe hele bilen da BMW leverer lakken med ekstra god appelsin overflate. Har fått opplakkert panseret pga noen steinsprut, så her var det bare å slipe til krampa tok meg. Ellers på bilen var det original lakk å jobbe med, så helt slett ble den ikke, men mye mye bedre. Fangerne lot jeg være da disse skal skiftes om ikke lenge :)

Har også montert 20" Breyton felgene på bildene, men trenger sårt noen senkefjærer som jeg nå har ventet på i 4 uker :evil:

Her noen bilder, ingen 50/50 da bilen ikke var ille fra før av.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Resultat etter mye hard jobbing :D

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

For en nydelig bil. Hadde vært nærvevrak om jeg skulle ha våtslipt lakken på min bil, men ser ut som du har skikkelig peiling på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig bil. Hadde vært nærvevrak om jeg skulle ha våtslipt lakken på min bil, men ser ut som du har skikkelig peiling på dette :)

Takk for det, har gjort det før ja, men alltid en risk for å gå igjennom klarlaken :shock: Ett av de neste prosjektene er å lakke interiørlistene i Pioano sort, da må jeg frem med slipepapiret igjen. Dette for å få den effekten disse panelene fortjener :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske de breyton felgene hadde innpress til f30 :(

Utrolig grom bil, og helt riktig felgvalg

Ja, du må vel ha noen spacere til f30

Takker og bukker

Det er nok heller motsatt tror jeg, men hvilket innpress er det på felgene dine?

Er 35 foran og bak, men har F30 annet innpress enn E90? E90 hadde vel lett svelget disse felgene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...