APedersen Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Synes ikke E38 passer med manuell jeg heller, men den mattsorte E38'n med gullfelger som Fluid Motorunion har er jo S62 i
///FredriK.S Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Et lite før og etter bilde Godt nytt år alle sammen!
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Ett etter og før bilde... bare for å pirke på noe..
///FredriK.S Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Uuups, hadde dataskjermen opppned jeg gitt. Bra du la merke til det
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Bare hyggelig. Godt jeg kan hjelpe til (Angrer fremdeles på at jeg ikke hentet denne før deg )
Spiff Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 liker bilen din godt, du får ha lykke til med salget, håper du IKKE får solgt den godt nytt år!
///FredriK.S Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Skjer ikke stort med bilen i disse dager heller, siden det er dårlige forhold ute. Men fikk luftet motoren litt i dag, etter å ha stått stille i mange måneder. Jeg og noen kompiser har fått leid et verksted i nærheten også, så fikk kjørt bilen ditt, slik at jeg får mulighet til å pusle litt med bilen fram mot våren Først ut av hiet sitt. Sånn ca på plass
APedersen Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Oisann, har ikke sett de bildene før nå! Helgromt Hadde gjort seg med fotoshoot med våre biler, dem er jo helt like bortsett fra fargen
Kjexx Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Style 95 gjør seg virkelig på e38. Fin bil du har.
///FredriK.S Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Takk for flotte komentarer. Morro Har skjedd bittelitt i det siste. Tokk ned bunnpanna for å sjekke til de kjente boltene til olje pumpa som pleier å løsne på disse motorene. Alt var ok Så da ble det nye pakning til bunnpanna, olje og selvfølgelig filter. Har også hatt bilen på eu-kontroll, det gikk knirkefritt, så da er neste kontroll i 2015 Park i blinklysa måtte ryke mtp eu-kontrollen. Dagen etter eu kontrollen så begynte den å lekke olje, ATF olje. Tenkte FAEN, når har jeg knust bunnpanna på automatkassa. Fikk jekket opp bilen, og panna så hel ut, og olje sølet kom fra under motoren. Sjekket væske nivåer, og så at det manglet litt servoolje. Sjekket hvor det lakk, og det var to slanger som var meget gåene. Slanga fra servoolje beholderen ned til pumpa, og fra pumpa til snekka. Bestile slangene dagen etterpå uten å spørre om pris. Skulle hente slangene, og de kom på svimlende 2200kr inkl rabatter. For TO slanger :S Men de måtte jo byttes, så da er all good Har også blitt en liten nedgradering (oppgradering ? ) i bilparken. Kjøpte en meget hel og bra 96'mod 320i touring som jeg hadde planer om å bygge om til M3. Sendte søknad dagen etter jeg kjøpte den, og fikk positivt svar i dag Noen bilder av bilen(e) Bilen har det meste av utstyr, org telefon, pdc sensorer bak, store kjørekomputeren, todelt digitalt klima, 4x el vinduer, sportsseter, m-tech understell ++ e38'n
APedersen Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Nydelig! Digger bilen din og gratulerer med både EU og godkjenning til M3 Så bra ut den 320i'n også! Tøft med så mye utstyr på E36, tøft interiør også Hvilke nyrer har du på 7ern? Skal bestille nye og vil ha slike som du har med de rillene, er det fra 750i eller bare facelift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå