S.Hafsmo Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Synes nå egentlig bilen var ganske pen med original høyde. Også er jeg enig med 740AV vedr. nyrene. Ville heller gått for faceliftnyrer, da sorte får bilen til å se mere "3-serie" ut. Slammed E38 ser unektelig tøft ut, men man ødelegger jo egentlig bilen. Du mister comforten som E38en er skapt for å gi, og samtidig blir så lav at du blir sittende og løfte på ræva hver gang du ser en hump. Når det er sagt, synes jeg jo kanskje at du skal drite litt i hva alle synes om planene dine, for det er tross alt din bil.
///FredriK.S Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 Da var endlig coilovers påplass Fikk de på for godt over en uke siden, men har vært i syden, og har rett og slett ikke hatt tid til å ta bilder, eller legge ut noe info Har bare justert fort'å'gæli, får å få det sammen, og til å bli sånn någe lunde. Har fortsatt masse og justere på, og lavere skal den bli. Men må først få godkjent det, og byttet gummi/nye felger først. Ser litt Noldus ut akkurat nå. Noen kjappe bilder: Har fortsatt noe å justere på, er slik jeg har det nå Har også fått fikset den lille skaden på bakfangeren også får den som ser det Vad tycks?
wicky124 Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 igrunn teit jeg aldri kjøpte denne før deg... tenk..kunne hatt den istedet for volvoen...
Spiff Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 igrunn teit jeg aldri kjøpte denne før deg... tenk..kunne hatt den istedet for volvoen... hhahaa, også volvo da deilig med coilovers, fin høyde på den nå må snart lage bimmers e38 treff nå!
///FredriK.S Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 igrunn teit jeg aldri kjøpte denne før deg... tenk..kunne hatt den istedet for volvoen... hhahaa, også volvo da deilig med coilovers, fin høyde på den nå må snart lage bimmers e38 treff nå! Haha, men sånn er det Du koser deg vel med Volvo å du wicky? Ja, begynner å se sånn noge lunde ut nå ja. E38 treff er jeg helt med på ! Kanskje ta med e39 også, så hadde det sikkert kommet mange.
scoot Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Fin bil! Nå mangler bare oransje blinkers +1. Oransje blink så er du der i mine øyne
///FredriK.S Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Tvilsomt wicky. Tror dere virkelig det ville blitt fint med orange blinklys på en grønn bil? Er helt enig at det er pent på svarte men. Hmm.. Tenkte jeg egentlig skulle sote de svarte, men hvis noen kunne ha fikset en rask photoshop så kanskje jeg kommer på bedre tanker?
wicky124 Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Jeg liker volvo! men tilbake til noe mer ontopic, tror bilen din hadde kled orange lys... MEN!! lysene vil skille seg ut ganske mye mer enn på en sort bil...
M|Fjeld Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Jeg hadde oransje blink på min malachitgrün e34, så bedre ut enn sotede blink Flott bil, gratulerer!
scoot Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Tvilsomt wicky.Tror dere virkelig det ville blitt fint med orange blinklys på en grønn bil? Er helt enig at det er pent på svarte men. Hmm.. Tenkte jeg egentlig skulle sote de svarte, men hvis noen kunne ha fikset en rask photoshop så kanskje jeg kommer på bedre tanker? Kompis av meg hadde en E36 i den typen grønnfarge, den ble mye fetere med oransje blink enn jeg noengang hadde trodd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå