///FredriK.S Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Ta det med ro wicky, det skjer! Må bare bli kvitt traktordekka, godkjenne, og fikse noe annet småtteri først (imens det faktisk er mulig å få bilen på bukk) Hmm, muligens jeg får prøve ut orange bliklys da Skal til bilstilsynet i mårra,og bestille time til godkjenning, og opp til GS Bildeler pga reklamasjon på baklyktene. Det dugger i den ene baklykta, og lysene blinker noen ganger...
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Må ikkje finne på å ha orange blinklys på grønn bil digg bil å digg høyde
scoot Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Ser det er mildt sagt delte meninger på dette med blinkers. Jeg vil i allefall andbefalle deg å teste det ut, jeg syns bilen ser så mye bredere og bösere ut forfra med oransje blinkers. Det skjærer liksom opp BMW's ellers "flate" lyktelinje de kjørte på E36,E38,E39 en periode.
APedersen Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Dette ble bra! Har også lyst å se hvordan det blir med oransje blinkers på grønn bil, prøv det og deretter fjern pærene i parklys? Da ser den bredere og lavere ut
///FredriK.S Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Hmm, får vel kanskje prøve ut orange blinklys da Men det er ikke det samme med e46, som med e38 er det? At man tar ut parklys pærene, og parklysene kommer i blinklysa? Prøvde på en kompis sin e39 for en stund siden, men det funket ikke :/
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 er igroen are å se på min lar du tilbake en side elle noe så finner du bilde av grønn bil og orange blinkers
///FredriK.S Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Da er bilen desverre stilt opp litt, pga firehjulskontroll i mårra, og mest sannsynelig godkjenning til uka Før: Etter: Noen merker etter den har truffet bakken litt og subbing forran.
///FredriK.S Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Hopper litt rundt, men er faktisk ikke så veldig ille. Dekkene demper fremdeles en del. Så vil ikke si komforten er helt ødelagt, men litt. Er kjempe fornøyd jeg, må lide litt for utseende
Spiff Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 subber dekka i innerskjerma så får du ikke godkjent senken, det må du gjøre noe med
///FredriK.S Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Som du ser på bildet. Så har jeg justert den helt til topp på øverste bildet Er rimelig sikker den går imellom nå Er så og si akkurat 11cm til lavestepunktet nå (beskyttelsesplata under motoren) Så håper den går imellom
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Nydelig! Misunnelig på soltaket ditt. hvor bor du fredrik?
///FredriK.S Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Bor i Skien/telemark Skal til rudskogen på gatebil neste helg. Drar fra skien på onsdagen, overnatter i champingvogn, parker vogna på torsdags morgenen på campen, og kjører forbi halden og videre til svinesund Skal du også innover til rudskogen?
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Skal gifte meg med fruen neste fredag og drar til utlandet samme dag. Men vi kan jo kjøre sammen neste gang det er noe? E38'n min er til lakkering også. Umulig å få til neste helg. Hadde vært kult å rulla med flere 7ere.
///FredriK.S Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Hadde det Får se om vi ikke får til noe. Gratulerer som gift til neste fredag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå