Thunegutt Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Må få lage en egen tråd på M5`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Mja.. Kan vel bare bruke denne tråden? Ny eksos på + bakrutespoiler, frontlippe og div detaljer lakkert. Nye felger også, men enda litt usikker på hva jeg syns om de.... Veldig fornøyd med lyden i eksosen såfall. Akkuratt som jeg håpet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Rått dette. Pene felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Pen bil! Men føler ikke helt de felgene som sitter foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Rått dette. Pene felger Kjøpe de? Tror jeg må ha meg nye Pen bil! Men føler ikke helt de felgene som sitter foran. I know. De er nesten midt under bilen se om jeg kan space de ut "litt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Pen bil! Men føler ikke helt de felgene som sitter foran. Hvorfor det? Fordi de passer på bilen og har dekk som passer felgen? Dette er en M5, den er laget for å kjøres med. Å sette på for brede felger og fucke med skrubbradiusen (les: feil innpress) er helt bak mål. Forøvrig en nydelig bil. Stemmer for noen gromme BBS felger (Ch-R feks?) med skikkelig dekkdim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Pen bil! Men føler ikke helt de felgene som sitter foran. Hvorfor det? Fordi de passer på bilen og har dekk som passer felgen? Dette er en M5, den er laget for å kjøres med. Å sette på for brede felger og fucke med skrubbradiusen (les: feil innpress) er helt bak mål. Forøvrig en nydelig bil. Stemmer for noen gromme BBS felger (Ch-R feks?) med skikkelig dekkdim Ta deg en bolle. Det er ikke felg eller dekkdim som er gal. Det et rett og slett felgene forran som er mindre pene enn bakfelgene. Gjelder vel egentlig alle Gs felger. Spacer gjør det absolutt mye bedre. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Pyrox reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Passer vel ikke min bil;-)? Er vel feil nav dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Pen bil! Men føler ikke helt de felgene som sitter foran. Hvorfor det? Fordi de passer på bilen og har dekk som passer felgen? Dette er en M5, den er laget for å kjøres med. Å sette på for brede felger og fucke med skrubbradiusen (les: feil innpress) er helt bak mål. Forøvrig en nydelig bil. Stemmer for noen gromme BBS felger (Ch-R feks?) med skikkelig dekkdim Mja.. BBS er nice det, men har lyst på noe work e.l. Bare så lang leveringstid :/ Det er ikke felg eller dekkdim som er gal. Det et rett og slett felgene forran som er mindre pene enn bakfelgene. Gjelder vel egentlig alle Gs felger. Er ganske enig i det. Vurderer litt om jeg skulle hatt 9,5 fremme også. Er jo nok plass Passer vel ikke min bil;-)? Er vel feil nav dim? Nei, de passer dessverre ikke. Navet er ikke problem, bruker bare senter ringer. Men ET er helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Kjører du denne til Våler 6 september da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Må jo det teste litt på banen... Men har litt som må fikses til den tid. Noen av bilene dine som trenger polish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Må jo det teste litt på banen... Men har litt som må fikses til den tid. Noen av bilene dine som trenger polish? E28en må jo lakkbehandles, og trenger litt detailing... Hva trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Lenge siden du har truffet FS`en på veien nå ? Tenkte det måtte vær deg når du blinka å når du va forbi hørte eg det va ein 8`er under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Ligger et sett Work Meister felger til salgs her på forumet nå, de hadde truffet innertieren på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 De hadde passet überbra! Bare synd det er 72,4 nav :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå