Gå til innhold

Bmw e39 Hartge M5 Touring ESS British Racing Green 98mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

rått! har skikkelig lyst på kompressor sjøl, merker du stor forskjell?

forresten, få på takbøylene igjen? såg ikke bra ut uten :P

Kompressor er sykt morro på denne bilen,og du merker en enorm forskjell, men det gjør det ikke så fryktelig mye billigere å eie en slik bil akkurat

Skrevet

Bilen har aldri hatt takbøyler.. og jeg kommer aldri til å trenge de heller... Tror uansett ikke takbøyler hjelper noe på aerodynamikken I 320km/t heller

takk skal du ha! :D

Skrevet

Hva ligger egentlig forbruken på?

Forbruket... hmm.. 1.1 på langkjøring. Vanlig kjøring... (om det kan kalles det da).. ca 1.5-2 L på mila ☺

Skrevet

M5´n min brukte mindre fra Oslo til Kristiansund enn 523´n min brukte, og da lå 523´n på 0,87 tror jeg :)

disse s62´ne kan jo ha en halv omdregning i minuttet og fortsatt ha mer moment enn m52!

Skrevet

hjelper også at med m5'en er du redd for å gi på da du havner langt over fartsgrensa på ett øyeblikk, mens en 523 kan du piske litt mer uten å være redd for onkel..

Skrevet

Man kan komme veldig lavt i forbruk med denne bilen, men det er liksom ikke poenget å kjøre med en slik bil om man skal ha fokus på forbruk.. man kan ikke få I pose og sekk

Skrevet

men det betyr at du kan komme deg til og fra jobb på slutten av lønninga når du har brukt littegranne for mye penger på bilen :P

Skrevet

men det betyr at du kan komme deg til og fra jobb på slutten av lønninga når du har brukt littegranne for mye penger på bilen :P

Vet ikke jeg, har 3 biler, og har egentlig ikke hatt dårlig råd, men ja, det koster å ha en slik bil....

Driver å vurdere å selge motor og drivlinjen på denne bilen, har blitt litt gira på å slenge I en e60 V10 med presse ☺

Skrevet

er det ikke da bedre å starte med en bil som ikke er en godkjent m5 stasjonsvogn?

Det er ikke noe vanskeligere å godkjenne med s85 enn det er med s62 motor... akkurat samme prosedyren ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...