Gå til innhold

Bmw e39 Hartge M5 Touring ESS British Racing Green 98mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

meget mulig, men hvorfor ikke da ta utgangspunkt i en 520 eller noe sånt, som ikke allerede er en fantastisk pakke?

Hmm... gi meg 250000kr så kan du få kjøpe bilen min til langt under kostpris

• 3 weeks later...
Skrevet

Tror du det blir bedre flow med de der?, så deg forresten i Lillesand, var på kiwi'n og handla noe mat :)

Jeg det meste som er av grenrør er bedre enn det orginale.. mtp at M3 motoren har mer hester ut av en mindre motor og vesentlig høyere turtall, sånn ror jeg faktisk dette grenrøret er mye bedre enn det orginale til S62 motoren.

Ja jeg merket du lå bak meg, kul bil du hadde btw!

Skrevet

Jeg det meste som er av grenrør er bedre enn det orginale.. mtp at M3 motoren har mer hester ut av en mindre motor og vesentlig høyere turtall, sånn ror jeg faktisk dette grenrøret er mye bedre enn det orginale til S62 motoren.

Ja jeg merket du lå bak meg, kul bil du hadde btw!

thanks, måtte kikke 2 ganger, "den grønne vogna så kjent ut" aiaiai, 4 stusser, yess må være han ja :) har lyst på s62 jeg å, men for bli med tia hehe :P 

• 2 months later...
Skrevet (endret)

Da skjer det ting igjen... Vinteren blir brukt til å bytte diff og eksosanlegg, jeg skal også montere nye bremser fra E60 M5 samt montere "mist"/metanol anlegg for driftsikkerhetens skyld.

post-40677-0-27246200-1441039531_thumb.j

post-40677-0-32021200-1441039553_thumb.j

post-40677-0-14276800-1441039577_thumb.j

post-40677-0-79088600-1441039620_thumb.j

Endret av dunderdo
Skrevet

mist/menthol annlegg? :P

*Metanol.

Som oftest blanding av vann og metanol for å få ned temperaturen på motoren, fungerer som en kjemisk intercooler.

Mange som blander 50/50 vann og spylervæske, men fungerer best med 50/50 vann og metanol. Sprøytes inn et sted i trykkrørene.

Kit fåes her f. eks.: http://www.aquamist-direct.com/

kan se video om det her:

Skrevet

Kul bil

Da er vi 4 som eier en E39 touring M5

Ssp sin ,en blå som ble solgt fra Fana tidligere iår ,min som straks er ferdig ,er godkjent av Biltilsynet i Oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...