dunderdo Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Den var rå! Liker at du beholder hengerfestet og:-D Det er avtagbart det hengerfestet, men jeg har ikke det dekselet som skal være der for å tette hullet som blir når jeg tar det bort, så jeg lar det like godt sitte på Når jeg får montert den andre fangeren, så kommer jeg til å ta det av når jeg ikke bruker det, for der har jeg deksel
dunderdo Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Det er en super familiebil ja 400hk, så det er som en vanlig M5... Jeg kommer til å montere grenrør, effektanlegg, lettere svinghjul, forsterket clutch, chip (forbedret utgave mtp forbruk og ytelse) og litt div forbedringer av kjente "M5 feil"
dunderdo Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Noe annet som er litt spesielt, det er 0-100km/t En vanlig M5 bruker 5.2sek 0-100 km/t Min bruker 4.6sek, tro det eller ei!! Bilen min har litt annen utveksling, 2.81:1 VS orginal M5 3.15:1 Noe som resulterer i at jeg drar over 100 i andre gir... Og det tror jeg ikke en M5 gjør
leif harald Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Skal ikke ha deg 19" hartge hjuler da?
dunderdo Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Skal ikke ha deg 19" hartge hjuler da? [ Bilde ] Tja, det kommer vel ann å pris det da
dunderdo Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Da kom det deler i posten, så typisk at jeg skal på jobb i nordsjøen på onsdag da...
Superbeetle Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Lavere utveksling skal vel ikke nødvendigvis føre til bedre akselerasjon Jeg vet ikke hva en M5 gjør på andre giret, men vil tro at clioen min gjør 80, så da er kanskje ikke 100 så imponerende.. Skikkelig tøff bil da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå