dunderdo Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Damn! drømme bilen det her.Hva med m-ratt og den lille originale tak spoileren til touring ? Mangler på en slik bil Rattet er super digg som det er.. (Hartge sportsratt) Men den takspoileren, den skal jeg skaffe meg hva er forsjellen på rattet du har og orginalt? på bilde ser det ut som orginalt ratt med hartge merke i center?[/quote
dunderdo Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Ser litt for ''rånete'' synes jeg, men det er utrolig godt å holde i
dunderdo Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Kul bil!Men hvordan ble den levert fra hartge? Så på meca at den er reg som 540i, er den bygd om til m5 senere? Den ble levert med en 4.7liter fra hartge (stroka m62b44) Orginal motoren ble byttet ut pga den var sliten/ventiltikking og banking.
Tzunami Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Dette var litt av en bil! Ser ut som du har fått bakseter også? vurdert å sote rutene på den? tror den hadde kledd en lett tint
dunderdo Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Dette var litt av en bil! Ser ut som du har fått bakseter også? vurdert å sote rutene på den? tror den hadde kledd en lett tint Ser du har M5 selv, så du vet vel hva det dreier seg om =-O Har egentlig ikke tenkt på det med soting nei, har så mye annet jeg vil gjøre med den først...
Tzunami Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Vet hva det dreier seg om ja og det er ordentlige saker hadde vært gøy å ha en touring med s62 Føler stasjonsvogn blir så drivhusaktig når det ikke er sotede ruter, fikk det gjort selv for en drøy uke siden på touringen min
dunderdo Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Vet hva det dreier seg om ja og det er ordentlige saker hadde vært gøy å ha en touring med s62 Føler stasjonsvogn blir så drivhusaktig når det ikke er sotede ruter, fikk det gjort selv for en drøy uke siden på touringen min Hmm, du bor jo ikke så langt unna, så det hadde kanskje vært mulig å kommet og få sett litt?
Tzunami Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Ja det skal gå fint det hva med å slenge seg med til Cars and Coffee Tønsberg til søndag? hadde vært tøft å få med en m5 touring også
dunderdo Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Ja det skal gå fint det hva med å slenge seg med til Cars and Coffee Tønsberg til søndag? hadde vært tøft å få med en m5 touring også Skal bort til helga, både bil å meg, så det blir litt vanskelig da ja
Jan E-28 Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Kjipt å se du er så fornøyd med bilen Hadde virkelig lyst til å kjøpe den i sin tid Den dukker fortsatt opp på 1 plass når jeg tenker på hvilken bil som er den ultimate bruksbilen. Den ble virkelig fin igjen med lakkerte fangere. Den Hartge motordeksel dekalen kjøpte jeg for å sette på Hartge motoren jeg kjøpte av forrige eier. Fant ut at det ikke passet på dekselet jeg hadde på M62'n, så han fikk det av meg. Var vel for eventuelt å få den lettere gjennom EU. Men ser nå at det er et annet deksel det passer til. Så om du noen gang vurderer å ta det av, så er jeg interessert i det Om det i det hele tatt er mulig å ta av uten å bøye/ødelegge det?
-Roger- Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Dæven, denne tråden har jeg gått glipp av! En god venn av meg kjøpte denne bilen for ca 450 000 på grønne skilter for sikkert 8-10 år siden... Ungdommer på vår alder den gangen kjørte golf2 gti, e30 320 og hadde man e36 var man rett og slett sjef. Så du kan jo tenke deg kontrastene her - Gud hjelpe meg for en bil Good old days <3
dunderdo Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Ja, da var det dags med en oppdatering... -Bilen blir lakket i vinter, ikke noe mindre enn en hellakkering må til.. -Det vil bli montert en ny diff (Wavetrac) -Interiøret vil få seg en polish -Det vil bli satt på et skikkelig eksosanlegg med det rette grenrøret, race katter x-pipe og gode lyddempere. -Sist men ikke minst, et kompressor kit fra ESS ligger klart for montering... Andy520iA reagerte på dette 1
jakobm5 Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Ja, da var det dags med en oppdatering...-Bilen blir lakket i vinter, ikke noe mindre enn en hellakkering må til.. -Det vil bli montert en ny diff (Wavetrac) -Interiøret vil få seg en polish -Det vil bli satt på et skikkelig eksosanlegg med det rette grenrøret, race katter x-pipe og gode lyddempere. -Sist men ikke minst, et kompressor kit fra ESS ligger klart for montering... Måtte ut med for ess kittet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå