SimenEliassen Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Hei kjøpte en senket BMW 318i 1996 model i vinter. Bilen trengte nye sommer dekk så jeg kjøpte 225/45/17 tommers dekk. Jeg hørte på dekkspesialisten og de sa at det gikk bra. Problemet er at det ene dekket subber i hjulbuen når jeg svinger brått til venstre eller kjører i en dump i vegen, men kun på den ene siden. Kan maks ha 3 stykker i bilen, noe som er irriterende. Noen som har noen forslag så jeg blir kvitt problemet, helst en billig løsning. Takk for svar
carburetion Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Skift foringar i bakstilling, eller bank inn den kanten på innsida av skjermen.
nimitz Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Det mest fornuftige er vel og heve den til normalen igjen
hsd Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Det mest fornuftige er vel og heve den til normalen igjen Tror du er komt til feil forum Få buene valset, så er problemet bortevekk
nimitz Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Det mest fornuftige er vel og heve den til normalen igjen Tror du er komt til feil forum Få buene valset, så er problemet bortevekk Hvorfor er jeg kommet til feil forum?? Er vel ikke bare tomsinger her?
Superbeetle Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 1) Sjekk hvilket innpress du har på felgene dine.. Kanskje de egentlig er til en annen bil? 2) Sjekk om du har stabilisatorstag bak (enkelte 316/318 har ikke ikke dette) 3) Sjekk tilstanden til fjærene/demperne dine.. mest sannsynlig er det "siste sort".. 4) Vurder å oppgradere/bytte foringer i bakstillingen. Å valse er siste utvei.. med mindre du har noen fancy felger som MÅ på, eller om du er ute etter en spesiell "look"...(gjerne akompagnert med bosspann på taket og "rust" på utvalgte steder...).. Å ødelegge hjulbuene for å få på noen lusne 7.5*17 med 225 dekk er ikke veien å gå..
hsd Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Det mest fornuftige er vel og heve den til normalen igjen Tror du er komt til feil forum Få buene valset, så er problemet bortevekk Hvorfor er jeg kommet til feil forum?? Er vel ikke bare tomsinger her? Nå må du roe deg ned kranglefant, poenget her er nok at karen har valgt velger med litt lav ET, og dermed kan alt løses ved å valse innerkanten. Klart det sikkert kan løses på andre måter, men dersom det bare er en generel bruksbil som jeg tror det er, er valsing det aller, aller enkleste. (selvsagt kan jo det ikke være en dråpe olje på noen av demperene, eller han kan ha knekt 3 ringer etc noe man eventuelt burde prioritere først) Du trenger valse for å gjøre dette, hør rundt med kamerater etc om noen har eller vet om noen som har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå