mbruer Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Nei, nesten midt i rommet, under plata.Du må løsne en 6mm bolt i bakre kant av plata + lastekrokene i forkant av plata. Det ligger to forsenkede unbraco skruer i hver lastekrok. Så den ligger INNI plata? Jeg har hatt opp plata flere ganger og vært nedi ved reservehjulet.? heh EDIT: Fant her... : Da skal jeg sjekke når jeg kommer hjem Har bluetooth og alt mulig rart.. Og det ligger jo nedi der også leste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Var baki der og kikka nå, og var ingen tvmodul der. Er dette ledningsnettet vanskelig å lage? Ellers kan man få kjøpt det løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Bør ikke være noe problem å lage, men jeg kjøpte løst på ebay.de for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Bør ikke være noe problem å lage, men jeg kjøpte løst på ebay.de for noen år siden. okay:) takk... Er det langt og køddent ledningsnett, eller? Må prøve å få tak i det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Skal bare gå mellom tv-modul og navigasjonscomputeren, med to ledninger til radiomodulen mener jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Delenummer for kabelen er 65500397407 hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Delenummer for kabelen er 65500397407 hvis jeg ikke tar feil Utgått hos BMW hvertfall. Så får leite litt på ebay etc da.. Passer ledningsnettet fra en sedan over på touringen a? Isåfall er det jo ledningsnett på den bilen jeg får tak i tvmodul fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 På biler med denne modulen originalt er ikke tv-modul-kabelsettet løst, men henger fast med resten, så det vil bli klipping og liming isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 På biler med denne modulen originalt er ikke tv-modul-kabelsettet løst, men henger fast med resten, så det vil bli klipping og liming isåfall. åh okay.. Blir mer og mer avansert dette:p Men hvis jeg Fpr tak i kontaktene så er det vel bare å tre kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Ja, det bør holde det. Om du klipper med deg et stykke har du også ledningene som sitter i den ene enden. Er du ekstra heldig er den ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Ja, det bør holde det. Om du klipper med deg et stykke har du også ledningene som sitter i den ene enden. Er du ekstra heldig er den ettermontert. allright. Da får jeg se hva jeg finner utav og hva det blir til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Har nå fått tak i tvmodul. Fra en E46, men det er jo samme delenr... Har hele ledningsnettet, men usikker på hva jeg trenger, og hvordan kontaktene ser ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Etter litt leeting på google fant jeg denne siden som har det meste.. Til og med ferdig ledningsnett.. http://www.bimmernav.com/store/catalog/ ... m-107.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Etter litt leeting på google fant jeg denne siden som har det meste.. Til og med ferdig ledningsnett.. http://www.bimmernav.com/store/catalog/ ... m-107.html Var der jeg handla nett til min tv modul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Da burde du jo ha svart for lenge siden hehehe Var braketten til modulen klar baki bagasjen, under plata? Bare å skru på, plugge inn og ferdig ? Kjøpte du forresten ferdig kobling til ryggekamera der også ? Så de hadde alt ferdiglaget. Frister å bare kjøpe alt ferdig så jeg slipper å kødde med det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå