mbruer Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Videomodulen min er PAL. Den kan omprogrameres fra PAL til NTSC og omvendt etter ønske. Kjøpte kamera nå, og det var NTSC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Videomodulen kan kodes om med f.eks Navcoder, hvis du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Videomodulen kan kodes om med f.eks Navcoder, hvis du har det. Har ikke NAVcoder, bare bmwscanner eller hva den heter.. Husker ikke programvaren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Kjøp deg denne: http://www.ebay.de/itm/BMW-IBUS-I-BUS-t ... 2601wt_922 Og last ned Navcoder her: http://www.navcoder.com/ Koster 20€ for fullversjonen. Et kjekt og nyttig lite program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Stilig! PA-Soft er det jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Ingen som har bilde av hvilke kontakter som trengs? Har jo ledningsnettet fra E46'n jeg tok modulen fra. Så kan jo egentlig lage selv. Men siden hele kabelpakka er en haug så må jeg vite hvem kabler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Tror det er lurest å bare skaffe seg et ferdig ettermonterings ledningsnett. Hvis ikke er det en blå og en hvit plugg som skal innpå den blå og den hvite kontakten på videomodulen. Så må du finne ut hvor de over 30 ledningene skal kobles inn hen. Da er det kjekt å bruke WDS på spaghetticoder.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 men det kan han ikke gjøre fordi bmw er ikke på spaghetticoder lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Tror det er lurest å bare skaffe seg et ferdig ettermonterings ledningsnett. Hvis ikke er det en blå og en hvit plugg som skal innpå den blå og den hvite kontakten på videomodulen. Så må du finne ut hvor de over 30 ledningene skal kobles inn hen. Da er det kjekt å bruke WDS på spaghetticoder.org Men ledningsnettet fra E46'n er jo komplett. Eneste er at det er surret inn i en hel pakke. Så om jeg hadde visst hvilke kontakter jeg skulle ha kunne jeg klipt ut de og bare skjøtet sammen igjen alle ledningene med samme farge. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Spaghetticoder funker ikke lengre nei, stemmer det Bruker mest den cd baserte WDS jeg egentlig. Er ikke så enkelt som å skjøte farge på farge nei. Det hadde ihvertfall ikke jeg tatt sjansen på. Man bør iallefall ha tegninger og diagrammer å støtte seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Hva faen har skjedd med WDS??! FAn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Da fant jeg ny orginal kabel på ebay.de... 500kr inkl frakt. Så da er det i boks En tur til BMW og kjøpe monteringsbraketten til tvmodulen da så kan jeg få montert ryggekamera.. Blir moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Har nå fått kabelnettet til modulen også. Men det er vanlig orginalt, så må koble med innpå med phono plugger for å få på ryggekamera. Skjønte ikke helt tegningen lengre bak her. Hvilke pins skal jeg koble meg på? Er vel bare en til kamera men. ? Også noe til jord ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Ryggekamera skal inn på pin 13, med skjerm inn på pin 14 på den hvite kontakten. Pin 17 på den blå kontakten må kobles til jord fra ryggelys e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå