Nautiluz Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 godalive det lar seg gjøre, men jeg tror jeg ville stoppet på 5.25" om du skal ha dem plassert på original plass. Om du skal ha større bør du nok flytt dem nedover i døren og gjøre større modifiseringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Å jeg trodde mitt bygg var bra.... Men du, du er jo bare helt rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Å jeg trodde mitt bygg var bra.... Men du, du er jo bare helt rå!! 307717_10150317221020756_1030552547_n.jpg Fin løsning dette, gjelder bare å få det integrert i bilen nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Å jeg trodde mitt bygg var bra.... Men du, du er jo bare helt rå!! 307717_10150317221020756_1030552547_n.jpg Det kan da umulig se bra ut inni bilen! Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Er ikke inni bilen. Er i bagasjerommet. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Er ikke inni bilen. Er i bagasjerommet. Sent from my iPhone using Tapatalk Mener du det? Er ikke bagasjerommet inni bilen? Da skal jeg omformulere meg slik at du skjønner spørmålet mitt. Det kan da umulig se bra ut i bagasjerommer! Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Åija du mente det slikt x) hehe Men har desverre ikke bildet av den inni bilen. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sabel Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 dæven! så den passat'n på treff igår, for et bygg! du har ikke lyst til og leke litt med bagasjerommet på en E46 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 dæven! så den passat'n på treff igår, for et bygg! du har ikke lyst til og leke litt med bagasjerommet på en E46 eller? Sjekk han opp på face, der har han lekt med e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sabel Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 har sjekket det ut. så bra ut det! tenkte bare om han ville ta en jobb på en E46, hele lydanlegget er originalt og skurrer, har gått og tenkt på dette en stund og etter å ha sett den passaten så har man veldig lyst på noe sånt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Tja.. Tror det snart er på tide å roe ned litt nå. Har jo egentlig 100% jobb, kjerring og unge. Så etter EM skal jeg nok finne sofan ett par mnd.. les hvertfall en uke.. Julian Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Reservehjulsbrønn kasse til Audi A4 stasjonsvogn Planlegging av forsterker montering Kasse i bil Pga ett par feste anordninger var det lettere å trekke den i bilen Ferdig koblet opp med 5meter RGB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Enda en e39 på gang.. Rippet klart for kabeltrekking Montert en 2kanals Alpine PDX der cdveksler originalt står. 50mm2 kabler til Kicker 2500.1 forsterker. Begynt med kassen, dette er porten. Kantene er avrundet av ett fresstål med radie 25mm 25mm kraftig finer er brukt i kassen og noe 25mm MDF. Kassen er på nette 245liter.. Trekt innvendig i sort og rød vinyl og filt på sidevegger. Det røde går igjen i interiøret. 2stk 8mm stål er sveiset sammen for å holde kassen på plass. CNC frest 20mm plexiglass til 3stk Phoenix Gold 12" elite elementer Plexiglasset ble avrundet med fresen som brukt på porten. For så å våtslipes. Test.. Kasse og forsterker på plass i bilen. Så nå er det deksler på gang. Kantene blir frest med 45grader 3stk som dekker for det meste som ikke skal synes Så ett nærbilde av logon Done... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 gjennomført!! nydelig arbeid! Nautiluz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Syke mann Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå