Gå til innhold

Nautiluz sin diverse bilstereo byggetråd


Anbefalte innlegg

Takker for komments folkens! :) Skårholen 20mm er ikke billig nei, 10mm er det grei pris på siden den kan tas rett ut av "ovnen" når den støpes. Men 20mm må kjøles i vannbad i 10dager før den er ferdig. Så 40mm som jeg har i X5n må ligge til nedkjøling i 30dager før den er ferdig :o 

 

bmw cab ,jeg bor akkurat på norske-svenske grensen ved nordbysenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen her er dempet av en butikk som har bygget i denne før. Så det har jeg ikke gjort. Det er heller ikke såå farlig med demping siden elementene spiller inn i bilen. Og bagasjen bak er ganske så tett. Men om det trengs er det butyl som gjelder for resosnas demping. Kommer lite veistøy gjennom der så. Butyl for resosnans og annet lettere (skumaktig) for lydisolering veistøy osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen her er dempet av en butikk som har bygget i denne før. Så det har jeg ikke gjort. Det er heller ikke såå farlig med demping siden elementene spiller inn i bilen. Og bagasjen bak er ganske så tett. Men om det trengs er det butyl som gjelder for resosnas demping. Kommer lite veistøy gjennom der så. Butyl for resosnans og annet lettere (skumaktig) for lydisolering veistøy osv. 

så butyl vil hjelpe godt når det skrangler i bagasjerom og tak? det kommer litt ulyder fra diverse panel i bagasjerom/tak fra subbene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...