Dynoperformance Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 tenkte eg kunne legge ut litt bilder av mitt prosjekt,har bygd videre på denne bilen som dere sikkert kjenner igjen her inne og oppgradert det meste,slik den står no med den minste turboen bremset eg 910hk-980nm på 1,4bar.... var og kjørte på våler no i helga og den fungerer veldig fint,no er det og fortsette og bygge på denne for og få den blandt topp 3 i timeatack,målet er under minuttet på våler og under 1,30 på skogen
handsome Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Tøft! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Jørgen-A Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Så denne i helg ja. så frisk ut. Hvor mye hk er det på hjulene? Kjører du pt7175? Og når har du fult trykk?
NBCustom Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Gromt:) Men må ærlig innrømme at jeg likte cosworthen vesentlig bedre.
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Gromt:) Men må ærlig innrømme at jeg likte cosworthen vesentlig bedre. Forandring fryder vet du
bmw-E30 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Rekner med denne blir å se på Rudskogen i sommer Raimond?
Dynoperformance Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Så denne i helg ja. så frisk ut. Hvor mye hk er det på hjulene? Kjører du pt7175? Og når har du fult trykk? er pt7175 ar96 1.4 bar på 4350rpm 800hk på hjul ca 7300rpm 890nm på hjul ved ca 5800rpm 760hk på hjul ver 8600rpm skal få lagt ut bremsepapira...(obs i helga kjørte eg berre med ca 600hk på hjul)
Dynoperformance Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Rekner med denne blir å se på Rudskogen i sommer Raimond? Det blir den vetdu:)
Kvasi Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Den bilen trives veldig godt her, må du ikke skuffe den http://sommertreff.no/index.php/vartreff
Sund.M3 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 begynner å bli et par heftige biler på husnes, må følge me her
Gunnar Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Effektmålet som gjorde at du valgte å bytte ut kompressoren med turbo? Går ut fra det er gjort en del innvendig i motor nå som det lades såpass brukbart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå