Evenol Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 BILDER SIDE 3 OG 5. Da har jeg fått 'æren' av å ta over etter johnja her på Bimmers... Bilen er en 1995 mod. 540i med 6trinns manuell. Nylakkert nå i vinter/våres, i originalfargen Hellrot. Alle pakninger, lister etc. er nye. El.skinn fra M5. 4x el-vinduer Elektrisk rollo i bakvindu Diff fra BMW 750i (25% brems) 8,5x19" og 10x19" org. BBS CH Motorsportfelger. Spacet ut 5mm bak på hver side. Sotede baklykter + Svarte Hella DE foran. Bilstein B12 understell med random fjærer. Litt interessant info: #729/797 av 540I / 6 HE51. Importert fra Sverige i 1999 etter import fra Tyskland noen år tidligere. En av 22stk lakkert i Hellrot. Kun tre biler i Hellrot er nyere enn denne på verdensbasis. Planen fremover blir egentlig bare å holde den vedlike. Fikse litt småtteri, bytte ut deler og ting som er slitt etc... men noe er det jo; - Lukter litt på svarte nyrer, men usikker på hvordan det blir på rød bil. - Kanskje ny eksos (ikke i år) - Svart taktrekk (har stolper bare nå) Si ifra om du har til salgs! - Foliere/bytte interiørlister - Ny girkule og mansjett + shortshift - Skinnpleie fra Dynamix er bestilt, for å gjøre interiøret 100% strøkent. Kommer bedre bilder etterhvert. Skal prøve å få tatt en runde med maskinen for å fjerne noe vaskeriper snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Feeeet båt! Og bilen... DEN er... RIMELIG fin! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Helt nydelig bil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Feeeet båt! Og bilen... DEN er... RIMELIG fin! Grattis! Hehe, båten er ikke min. Men takk! Helt nydelig bil. Gratulerer Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Gratulerer med en utrolig pen bil! digger den fargen der Skal følge med her, men er en bitte liten ting jeg ville hatt med på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Utrolig nydelig! Sorte nyrer passer bra på rød bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Gratulerer med en utrolig pen bil! digger den fargen der Skal følge med her, men er en bitte liten ting jeg ville hatt med på lista Takk! Bare å fyre løs om du har noen innvendinger, jeg er ikke hårsår. Utrolig nydelig! Sorte nyrer passer bra på rød bil! Takker. Ja, tror jeg nesten må bestille meg sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Gratulerer igjen med super fin bil har studert den nøye og er imponert over hvor fin den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Gratulerer igjen med super fin bil har studert den nøye og er imponert over hvor fin den er Takk takk. Ja, den er i rimelig bra stand! Planen min er å gjøre den like fin inni som utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hei Even. Jeg bestilte sorte nyrer på GS, og da får du de med "øyelokk" vannvittig styggt, tror ikke det er å få uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Hei Even.Jeg bestilte sorte nyrer på GS, og da får du de med "øyelokk" vannvittig styggt, tror ikke det er å få uten [ Bilde ] Hvis jeg ikke får de uten slike øyelokk, så står jeg over, fordi det der var ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Er det noen som vet om jeg får tak i svarte nyrer uten de stygge øyelokkene som John her har bilde av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Flott bil, fargen er virkelig bra! Ang. nyrene, har du sett på PlastiDip som løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Gratulerer med en meget pen e34! http://www.esstuning.com/ Next? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Flott bil, fargen er virkelig bra!Ang. nyrene, har du sett på PlastiDip som løsning? Hei og takk. Det går jo ann, men hvordan er holdbarheten på dette ved f.eks vask? Gratulerer med en meget pen e34! http://www.esstuning.com/ Next? Takker;) Hehe, blir nok ikke noe presse på denne nei. Går godt nok for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå