wicky124 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 er vel eier som har registrert seg...morro detta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 eier er jeg ikke,men ja vet hvem han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 ja bergeee her er bilde av proppene du påsto var fjernet og deretter sparklet igjen, at du gidder ingen kommer til og ta deg seriøst etter det her. huff huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 "Annonsen er slettet" fikk jeg beskjed om av godeste finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Haha, dette var festlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 nei bor i skien,var og kikka på bilen i dag,vurderer sterkt og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg så annonsen før den ble slettet, men husker ikke årstall, isåfall er det en over 10 år gammel bruktbil til ca. 30 000 om jeg husker riktig. Man kan ikke forvente gull heller. Skal man ha en "strøken" bil til 30 000, så se heller på en Nissan Micra etc.. Jeg kjenner ikke til bil eller eier, saken blir noget annet om selger har sagt den var i en annen stand enn den virkelig er i. Uansett er det lurt for selgers del å "selges som den står" eller "selges som rep-objekt", uavhengig av tilstand, da slipper man etterspill... Problem? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35481519 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 ja bergeee her er bilde av proppene du påsto var fjernet og deretter sparklet igjen,at du gidder ingen kommer til og ta deg seriøst etter det her. huff huff Ikke at jeg skal forsvare noen parter her, men er vel ikke slik de proppene skal se ut? Har ikke sett anonsen siden den er slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Joda, proppene skal se sånn ut. Har hatt to E36 selv, så det kan jeg bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Men det ser ut som om de er lakkert på bilen utifra sprekkene i lakken, og det ser jo ut som om det bobler litt i kanten der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 det er en bil til 30 lapper og ikke 300 så noe må man regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 ville bare si fra om åssen bilen så ut når jeg var og så på den:) og bilen var overhode ikke som forventet! så jeg tenkte jeg skulle si fra så folk slapp og dra langt for og se på den! og om de valgte og gjøre det så viste de i vertfall hva de møtte! og når jeg la ut denne så var det en bil til 40 ikke 30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 syntes du beveger deg på tynn is nå ,så annonsen jeg ,det sto ikke at den var strøken men at den var hel og grei og det syntes jeg holder til 30000,viss du skal ha ny bil går du i butikken. men du hadde kansje 15000 og håpet og få den for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 syntes du beveger deg på tynn is nå ,så annonsen jeg ,det sto ikke at den var strøken men at den var hel og greiog det syntes jeg holder til 30000,viss du skal ha ny bil går du i butikken. men du hadde kansje 15000 og håpet og få den for det? nå kverrulerer du fælt mye rundt 30 000 her... han har spesifisert at bilen lå ute til 40 000 når dette ble skrevet den 29ende mai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Folk må jo skjønne at han her er eieren av bilen, og prøver og få til et godt salg, høres veldig imponerende ut med hjemmelakka bil og sig her og der, synes prisen er stiv, hadde aldri dratt og sett på bilen hadde jeg hørt den var hjemmelakka. Eier må skjønne at man ikke blir så imponert når en kommer og ser på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg