Øyvind L. Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Noe av det første du burde lære, er å rettskriving.. Skjerp deg. Har ikke noe ting med denne diskusjonen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 hehehe jeg skrev jo feil der da? og hvorfor retter du på meg? Du skrev jo ikke riktig selv heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 hehehe jeg skrev jo feil der da? og hvorfor retter du på meg? Du skrev jo ikke riktig selv heller... Har ikke rettet på din skriving. Du begynte å gnåle om at folk må lære seg å skrive riktig før de får lov å diskutere/skrive på nettet. Hva faen har det med saken og gjøre. Driter i om jeg skrev feil eller ikke og det skal ikke du heller bry deg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 skjer med folk (på begge sider) i denne tråden her da? har meldt meg litt ut jeg da det gikk litt annen vei en det jeg tenkte:) ville bare si fra om at folk ikke burde dra milevis for og se på en bil som ikke er som forventet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 skjer med folk (på begge sider) i denne tråden her da? har meldt meg litt ut jeg da det gikk litt annen vei en det jeg tenkte:) ville bare si fra om at folk ikke burde dra milevis for og se på en bil som ikke er som forventet:) Synes det er fint at du sier ifra. Er så mange "luringer" der ute at de fortjener at folk sier ifra når noen prøver å lure til seg penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Jeg synes dere er nesten slemme mot hr: tysk bmw spesialist. Man må da få lov å være en gammal troll også da. Er ikke bare fjortiser (eller 20 åringer ) som skal få lov å trolle nettet med buksa ned på beina og wow på hjernen. Grattis med ny bil btw! Du slo til direkte fra thailand? Og til en eller ann moderator, 4 sider med offtopic... Er vell greit nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Litt ontopic så er du selvsagt hjertelig velkommen til å lage en prosjekttråd om bilen og vise hvor bra bilen eventuelt er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 noe av det verste, er klesmoten i disse dager. alle reagerer på gutter med store bukser hengende under rumpa. Buksa må være XXL, mens gutten er størrelse S. ”Dette er sløseri med stoff. Tenk på dem som ikke har klær å gå med” Jeg brenner ikke etter å se en annen gutt sin bakdel stikke ut av de store buksene, så ta dere sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Fy faen man... DU er som offtopic som det går ann å bli. De må ha god øl ned i thailand, fordi det er mye pisspreik som kommer ut av deg! Om du er fortvilet over dagens mote, så får du skrive til Jan Thomas, skal du snakke BMW så får du holde deg til DET! God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 ja vil mer en gjerne se en tråd om bilen, selvfølgelig kan bli bil ut av det, hvis du er flink med lakk og sveis:) velkommen til forumet og vær så snill og legg av deg den holdnigen om ungdom, da de fleste her inne er folk som driter i både buksa og skjorta så lenge bmwen er fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Herregud, for en retning denne tråden har tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Markedsverdien på en litt sliten e36 diesel ligger vel på rundt 40-50.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 bergeeee du er helt på tur denna bilen trenger ikke og sveises på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Nå er det nok off-topic. Alternativet er å stenge tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Bilen er solgt, så det er vel bare å sette lås på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg