Gå til innhold

ikke kjør langt for og se på denna bilen!:)

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehe jeg skrev jo feil der da? og hvorfor retter du på meg? Du skrev jo ikke riktig selv heller...

Har ikke rettet på din skriving.

Du begynte å gnåle om at folk må lære seg å skrive riktig før de får lov å diskutere/skrive på nettet. Hva faen har det med saken og gjøre.

Driter i om jeg skrev feil eller ikke og det skal ikke du heller bry deg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer med folk (på begge sider) i denne tråden her da?

har meldt meg litt ut jeg da det gikk litt annen vei en det jeg tenkte:) ville bare si fra om at folk ikke burde dra milevis for og se på en bil som ikke er som forventet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer med folk (på begge sider) i denne tråden her da?

har meldt meg litt ut jeg da det gikk litt annen vei en det jeg tenkte:) ville bare si fra om at folk ikke burde dra milevis for og se på en bil som ikke er som forventet:)

Synes det er fint at du sier ifra. Er så mange "luringer" der ute at de fortjener at folk sier ifra når noen prøver å lure til seg penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er nesten slemme mot hr: tysk bmw spesialist. :P Man må da få lov å være en gammal troll også da. Er ikke bare fjortiser (eller 20 åringer :P) som skal få lov å trolle nettet med buksa ned på beina og wow på hjernen.

Grattis med ny bil btw! Du slo til direkte fra thailand?

Og til en eller ann moderator, 4 sider med offtopic... Er vell greit nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe av det verste, er klesmoten i disse dager. alle reagerer på gutter med store bukser hengende under rumpa. Buksa må være XXL, mens gutten er størrelse S. ”Dette er sløseri med stoff. Tenk på dem som ikke har klær å gå med” Jeg brenner ikke etter å se en annen gutt sin bakdel stikke ut av de store buksene, så ta dere sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen man... DU er som offtopic som det går ann å bli. De må ha god øl ned i thailand, fordi det er mye pisspreik som kommer ut av deg! Om du er fortvilet over dagens mote, så får du skrive til Jan Thomas, skal du snakke BMW så får du holde deg til DET!

God jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vil mer en gjerne se en tråd om bilen, selvfølgelig kan bli bil ut av det, hvis du er flink med lakk og sveis:) velkommen til forumet og vær så snill og legg av deg den holdnigen om ungdom, da de fleste her inne er folk som driter i både buksa og skjorta så lenge bmwen er fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...