Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en dings når jeg var i usa.

OBD Link MX med bluetooth

Så nå kan jeg endelig se vann temp, turbo trykk etc på min HTC android eller andre android dingser.

01ck06fijrpk5d8q6a68.jpg

f0c62f60jdlep8z0tybx.jpg

axmj3jffhu7svnxc37pp.jpg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dealextreme :) søk på obd bluetooth.

Hvilken app på tlf bruker du trådstarter? Jeg har Torque :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Den ELM 327 greia fungerer strøkent ;) Får de billig på ebay, betalte vell under hundrelappen per stk... Kan også slette motorfeilkoder med den :P

Skrevet

Jeg bruker og en 100 kroners e-bay ODB II blåtannstilkobling. Virker helt greit sammen med Torque appen.

Tror imidlertid du får noe bedre tilkobling med en dyrere device. Min har litt problemer med å vise alle live data. Får ofte bare kontakt med en av hjernene.

Skrevet

Nei. Må ha overgang fra 20 pin til 16 pin (OBD1 til OBD2). Har det selv, og har den liggende i bilen. Kjekt om jeg plutselig får en lampe på tur.

Skrevet
Jeg kjøpte den på http://www.scantool.net/obdlink-mx.html, kosta 1500. sendte den til hotellet når jeg var i florida, slapp moms tullet med tollen da he he.

Stemmer det det er OBD2.

fyka som fy, testa det på en Landrover også fynka der også.

Den var overpriset den, sikkert fra Kina den også, bare at du har Scantool som mellomledd.

Skrevet

scantool er produsent/utvikler da.

Forøvrig har jeg en slik pro sak (til dyno software) fra disse, synes det var ALT for treg oppdateringsfrekvens. Ser ikke poenget i slikt om ikke det er raskt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...